bolek81 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Witam wszystkich motocyklistów. Chciałem zapytać, co może być najczęstszą przyczyną ,,kichania gaźnika" w WFM. Kiedy go zapaliłem tydzień temu, silnik pracował, potem kilka dni stał, i miałem trudności w uruchomieniu. Jak odpalił to zaczęło strzelać w gaźniku? Jaka jest tego przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Zapłon, świeca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Ja bym w odwrotnej kolejości świeca, zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Tak, dokładnie tak. Kolejność była przypadkowa, ale warto zacząć od świecy. Jeśli to nie pomoże to trzeba skorygować ustawienie zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Problem wynikł następujący: iskra jest na świecy, ale nie zapala, dalej strzela w gaźnik. Jak chciałem ustawić zapłon na 3 mm przed GMP to okazuje się, że otwór w magneto jest na górze i nie ustawię zapłonu. Czyżby wał się przekręcił? Mówi się o tym, że zdarza się przesunąć czop wału. Czytałem na forach, że najlepiej wymienić wał. Co o tym sądzicie? Jeśli będę zmuszony wał zmienić to czy sam sobie poradzę w domowych warunkach i czy w 1 dzień się wyrobię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 A sprawdziłeś czy klin ustalający położenie magneta jest cały ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Tak, klin jest cały. To co napisałem wyżej jest nieprawidłowe. Zdjąłem magneto, czop nie przestawił się. Rowek klina jest dokładnie na dole, na 3 mm przed GMP. Teoria moja o przesunięciu czopa mylona. Ale dlaczego wcześniej otwór w magneto był na innym miejscu i nie mogłem ustawić zapłonu? Czyżby klin? Może i tak. Oglądając go,widzę, że on był dorabiany przez mechanika , na to wygląda. Pewnie trzeba wymienić klin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Kolego jakiejś czary tutaj uprawiasz albo ja nie rozumiem czegoś , jak sprawdzasz zapłon to postaraj się chociaż robić to na żarówkę albo cienką karteczkę a nie na jakieś otowory ,a może chodzi ci o te okna w magnecie do dostępu do przerywaca ? moze masz w bardzo złym stanie przerywacz i krzywkę i dlatego tak rozjechało ci się wszystko ? Masz jakieś doświadczenie z silnikami czy to twój pierwszy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Motocykl posiadam od dwóch miesięcy dlatego pytam na forum. Chodziło mi o otwory (okna) w magneto te duże aby był dostęp do przerywacza. Wcześniej nie mogłem ustawić zapłonu, bo okna magneta były w innym położeniu, nie wiem dlaczego. Sprawdzę krzywkę. Dzięki za podopwiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.