Skocz do zawartości

FZ6 S2 blokada ? [ROZ]


r0bert
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem fz6 s2 z roku 2008 i mam problem. Podczas jazdy motocykl nie wkręca się na obroty tzn jedzie dobrze, ładnie przyspiesza ale gdy obroty osiągną 10 tys przestaje przyspieszać. Nie chce się wyżej wkręcić. Motocykl z Francji. Z briefu wynika, że jest to normalna wersja czyli 98 KM. Proszę o pomoc
Zauważyłem, że jeśli nie odkręce manetki do końca to motocykl wkręca się wyżej a gdy manetka jest na full to 10 tys i dalej nie chce iść. Ma ktoś jakiś pomysł ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cos masz nawalone we wtrysku albo jakiś tryb serwisowy . Stawiam na pompkę albo przytkane odpowietrzenie baku.

To "odcięcie" przy mocno odwinętej manecie ma wyraźny zawsze taki sam początek ? Czy raz jest to np. 9500 a raz 10500 obrotów ?

Wrzuć filmik.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem i przepustnica otwiera się w 100%. Z tego co myślę to zawsze jest to 10 tys. Na luzie obroty idą do końca i jest odcięcie. Filmu niestety nie mam możliwości nagrać podczas jazdy bo nie mam czym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak odkręcasz manetę spowrotem to wskakuje na wyższe obroty - problemy z dopływem paliwa (uszkodzona pompa lub jakiś elektrozawór albo zatkane odpowetrzenie baku ) albo uszkodzone sensory w układzie paliwowo- powietrznym (np, TPS lub AF ) .

Przy przestawionym rozrządzie waliłby w komin lub airbox pomijając to że rozrząd który sam się przestawia chodziłby jak pompa do gnoju.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby jak miałby się ten rozrząd przestawić? Jak go źle nie poskładasz to fizycznie nie ma opcji "przestawienia".

Poza tym brakuje płynności we wchodzeniu na obroty. nawet do 10 tyś. Też najpierw sprawdziłbym drożność układu paliwowego i pompke paliwa.

P.S. Zmień mechanika.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez pomiaru ciśnienia manometrem się nie obejdzie . Zacząłbym od podpięcia motka do komputera , może są jakie błedy które ułatwią znalezienie "winnych" .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów na kompie nie ma. Tak myślę, że kupie używaną pompę paliwa, przełożę i zobaczę czy działa.

Tez bym tak zrobił.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...