Skocz do zawartości

Suzuki rmz 250 2006 zle pracuje i nie trzyma obrotow


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z moją suzuki rmz 250 z 2006 roku jest to ten sam silnik co w kxf, kupiłem ja z uszkodzonym zaworem ssący, ale generalnie widać, że silnik był robiony z resztą dostalem stare części itd. Zawory wsadziłem stalowe-komplet ssacych, wydechowych nie ruszalem, docieralem sam i wyregulowalem luzy. Poskladalem wszystko, zalalem olejem i plynami, ale nie mogłem odpalić teraz już wiem jak trzeba ją kopac i kiedy ruszyć manetka by wstrzyknac paliwo i odpala już w sumie dobrze bo od strzała, ale pochodzi pare sekund i gasnie tak jakby wypalala tylko to co jej sie wstrzyknie manualnie, gdy trzymam ja na obrotach to też tak nierowno chodzi i troche strzela z wydechu z "marchewami" i wyleciało trochę oleju z odmy? Chodzi mi o ten wężyk który jest po drugiej strony kickstartera, ale to zaraz po tym jak zająłem ja olejem do pełna i był prowadzony w dół, a powinien być do góry o ile się nie mylę... Macie pomysły co too może być? Jutro jeszcze sprawdzę luzy.

 

Sprawdzalem teraz luzy zaworowe na ssacych i sa ok miedzy 0,10 a 0,15 moze to wina gaznika? Ruszalem tez czujnik polozenia przepustnicy bo byl odkrecony moze tam cos sie stalo i ma to jakis wplyw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruszalem tez czujnik polozenia przepustnicy bo byl odkrecony moze tam cos sie stalo i ma to jakis wplyw?

 

Na korpusie gaźnika i na tps-ie powinny być znaki,które trzeba pokryć ze sobą.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A spróbuj podregulować skład mieszanki - jeżeli tak samo jak w KXF, to od spodu gaźnika przy komorze pływakowej masz śrubkę (dostaniesz się do niej po poluzowaniu obejm gaźnika i obróceniu gaźnika o jakieś 15-20 stopni w bok). Możesz też mieć założone "tuningowe" pokrętło do tej śrubki, wtedy regulujesz bez potrzeby użycia śrubokręta.

 

Teraz regulacja: dokręć do oporu śrubkę regulacji, po czym odkręć ją o 2 pełne obroty i próbuj. Jeżeli będzie źle, odkręć o kolejny obrót. Jeżeli odpali, to reguluj na bieżąco, każdorazowo zmieniając położenie śrubki o małą wartość, np. pół obrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...