Tasak_PL Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Witam, Mam problem z moją suzuki rmz 250 z 2006 roku jest to ten sam silnik co w kxf, kupiłem ja z uszkodzonym zaworem ssący, ale generalnie widać, że silnik był robiony z resztą dostalem stare części itd. Zawory wsadziłem stalowe-komplet ssacych, wydechowych nie ruszalem, docieralem sam i wyregulowalem luzy. Poskladalem wszystko, zalalem olejem i plynami, ale nie mogłem odpalić teraz już wiem jak trzeba ją kopac i kiedy ruszyć manetka by wstrzyknac paliwo i odpala już w sumie dobrze bo od strzała, ale pochodzi pare sekund i gasnie tak jakby wypalala tylko to co jej sie wstrzyknie manualnie, gdy trzymam ja na obrotach to też tak nierowno chodzi i troche strzela z wydechu z "marchewami" i wyleciało trochę oleju z odmy? Chodzi mi o ten wężyk który jest po drugiej strony kickstartera, ale to zaraz po tym jak zająłem ja olejem do pełna i był prowadzony w dół, a powinien być do góry o ile się nie mylę... Macie pomysły co too może być? Jutro jeszcze sprawdzę luzy. Sprawdzalem teraz luzy zaworowe na ssacych i sa ok miedzy 0,10 a 0,15 moze to wina gaznika? Ruszalem tez czujnik polozenia przepustnicy bo byl odkrecony moze tam cos sie stalo i ma to jakis wplyw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Ruszalem tez czujnik polozenia przepustnicy bo byl odkrecony moze tam cos sie stalo i ma to jakis wplyw? Na korpusie gaźnika i na tps-ie powinny być znaki,które trzeba pokryć ze sobą. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 jakby coś to tps= czujnik położenia przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasak_PL Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 O dzieki za rade bo nie zwrocilem uwagi na to niedlugo sprawdze moze to przez to :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 A spróbuj podregulować skład mieszanki - jeżeli tak samo jak w KXF, to od spodu gaźnika przy komorze pływakowej masz śrubkę (dostaniesz się do niej po poluzowaniu obejm gaźnika i obróceniu gaźnika o jakieś 15-20 stopni w bok). Możesz też mieć założone "tuningowe" pokrętło do tej śrubki, wtedy regulujesz bez potrzeby użycia śrubokręta. Teraz regulacja: dokręć do oporu śrubkę regulacji, po czym odkręć ją o 2 pełne obroty i próbuj. Jeżeli będzie źle, odkręć o kolejny obrót. Jeżeli odpali, to reguluj na bieżąco, każdorazowo zmieniając położenie śrubki o małą wartość, np. pół obrotu. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasak_PL Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Spróbuję też tego się wątpię żeby to była wina regulacji bo motocykl dojechał do mechanika na kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.