campus23 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 WitamJak w temacie potrzebuje informacji n temat cras padów do f4i 2002r. Poszukuje takie jak na foto http://www.grafnet.eu/?2602,crash-pad-cbr-600-f4-f4i-98-05-cph02r-Pytanie czy te z linku ponizej będa takie same jak wyzej ze zdjęciahttp://www.ebay.com/itm/181603389373?item=181603389373&viewitem=&sspagename=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123&vxp=mtr Wymiary jakie mi podał sprzedający z Ebaya tothe stick is 11cm ,crash protector is 8.3cm,its perimeter is 4.5cmI tu moje pytanie czy crashe będą dobrze pasowały do owiewki z otworem o średnicy 6cm oraz czy to jest właśnie taki jak na foto. Oczywiście nie chodzi mi o firmę a o umiejscowienie i grubość slaidera czy bedzie ok. PS chyba ze ktoś zna w PL firmę gdzie można kupić tanio slidery do f4i (dodam ze interesuje mnie albo kolor niebieski albo carbon nie chce czarnego)Z góry dziękuje za wszelkie rady i sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Te z linku ebaya są do kitu zapomnij o nich!Do swojej f4 robiłem sam na podwójnym mocowaniu bez wiercenia i się sprawdziły przy dzwonie ;-) Edytowane 10 Marca 2015 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
campus23 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Do kitu znaczy ze trzeba wycinac owiewki? Bo ja musze miec taki pod ciete owiewki bo mam otwór w plastikach. Czy do kitu bo sa zle kiepsko wykonane i nic nie daja? A poza tym sa montowane nie tam gdzie mi potrzeba? Pytam poniewaz robic samemu ciezko bo nie chce czarnych a carbonowe i nikogo w pl nie moge znalezc co robi tanio crashe bo za 200zl to sporo za duzo dla mnie. Dajcie znac jak wiecie gdzie moge dostac tanie i dobre crash pady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 A czego się spodziewać za 16 dolców? Chyba tylko ozdoby. Chociaż z drugiej strony sam crash ma drugorzędne znaczenie, najważniejsza jest śruba, więc jakby ją wymienić to może coś by z tego było. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Miałem w F4 womettecha krótkie, wszystko było ok. Trzeba tylko zrobić otwory wieksze żeby crash miał luz, u mnie dzięki temu owiewka ocalała Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł24 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Ja miałem w swojej F4i, polskie Azarel -a. Mam o nich bardzo dobrą opinię, mają budowę modułową i są pełne. 2 gleby na torze w Rdm i wszytko się zatrzymywało na plastiku, polecam. J/W trzeba wycinać otwory o ile śię już nie ma wyciętych, ja miałem już wycięte. http://azarel.pl/shop/honda/cbr-600-f4-od-1999r-szczegoly.html Cytuj LWG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.