Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 hehe nie przy moim, tylko w komisie stoi kawa ZR7 z 1999 roku, przebieg 17 tys. i obydwie lagi ciekna, jedna zostawia tylko slad a z drugiej kapie i to mocno, normalnie az spora kaluza oleju pod nia jest. Czy to oznacza to co mysle, czyli krzywe lagi po wypadku ?pytam bo cena jest w miare atrakcyjna - 15 tys. zl. i moze bym w koncu na cos nowszego zmienil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Może to oznaczać że sprzęt jest po dzwonie i że lagi są prostowane, musisz się im dokładnie przyjrzeć i zobaczyć czy chromy nie są uszkodzone. najlepiej byłoby je wykręcić i przetoczyć po szybie. Poand to cena za ten sprzet też jest atrakcyjnie podejrzana:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 pytam bo cena jest w miare atrakcyjna - 15 tys. zl. i moze bym w koncu na cos nowszego zmienil Poand to cena za ten sprzet też jest atrakcyjnie podejrzana:) Czy ja wiem :?: Ja za swoja Kawke ZR7-S 2001r z przebiegiem 9500km dałem 15,5 plus koszt rejestracji ok 650 (karta :buttrock: Pojazdu)Fakt że kupiłem za bardzo dobra cenę. Niedawno jak byłem u Pawła w warsztacie przyjechał jego kumpel idntyczna maszynką tez '01 a dał za nia chyba 19,5 tysięca z przebiegiem ok 21000km.Nie będę sie chwalic ale moja jest duzo ładniej utrzymana.Wczoraj robiłem przegląd a diagnosta nie mógł uwierzyc że to trzy letni sprzęt. 8) Red, jak Ci się uda to naprawde warto wejśc w posiadanie tego motocykla. :buttrock: Jakoś jest chyba niedoceniany na rynku ale to kawał porządnego, solidnego motocykla za (w miare) rozsądne pieniądze. Pomysl co innego mógł bym kupić z roku 2001 z silnikem 750 z małym przebiegiem za taka kasę. :?: Co sie tyczy cieknących lag, to popatrz dokładnie czy ciekna przez simeringi czy od dołu. Mogą być albo zgiete i ciekna uszczelniacze . albo ktos je rozbierał i źle zmontował miedziane uszczelki od śrub na dołe lagi.Jak odkręcisz po dwie śruby ampulowe z każdej lagi zaciskające os koła i oś wyjmiesz , to w głebi dolnej częsci lagi siedzą śruby trzymające całośc żeby sie nie rozpięła.Tamtędy olej może uciekać Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Sprawdzenie jest proste - wystarczy poluziwać lagę w półkach i obrócić - jak się daje - to są proste, jak zaczynają się mocno blokowac - krzywe. A takie wycieki są możliwe jak moto długo stało, albo uszczelniacze są mocno padnięta i ktos smigał na siłę nie robiąc naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2004 dzieki za wszystkie rady, jutro jade ogladac sprzet dokladniej z Monka z foum. jest to wersja naked, bez owiewek, a przebieg ma dosyc maly jak na 5 letni sprzet - 17 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.