Skocz do zawartości

cieknace lagi


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hehe nie przy moim, tylko w komisie stoi kawa ZR7 z 1999 roku, przebieg 17 tys. i obydwie lagi ciekna, jedna zostawia tylko slad a z drugiej kapie i to mocno, normalnie az spora kaluza oleju pod nia jest. Czy to oznacza to co mysle, czyli krzywe lagi po wypadku ?

pytam bo cena jest w miare atrakcyjna - 15 tys. zl. i moze bym w koncu na cos nowszego zmienil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to oznaczać że sprzęt jest po dzwonie i że lagi są prostowane, musisz się im dokładnie przyjrzeć i zobaczyć czy chromy nie są uszkodzone. najlepiej byłoby je wykręcić i przetoczyć po szybie. Poand to cena za ten sprzet też jest atrakcyjnie podejrzana:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam bo cena jest w miare atrakcyjna - 15 tys. zl. i moze bym w koncu na cos nowszego zmienil
Poand to cena za ten sprzet też jest atrakcyjnie podejrzana:)

 

 

Czy ja wiem :?: Ja za swoja Kawke ZR7-S 2001r z przebiegiem 9500km dałem 15,5 plus koszt rejestracji ok 650 (karta :buttrock: Pojazdu)

Fakt że kupiłem za bardzo dobra cenę. Niedawno jak byłem u Pawła w warsztacie przyjechał jego kumpel idntyczna maszynką tez '01 a dał za nia chyba 19,5 tysięca z przebiegiem ok 21000km.Nie będę sie chwalic ale moja jest duzo ładniej utrzymana.

Wczoraj robiłem przegląd a diagnosta nie mógł uwierzyc że to trzy letni sprzęt. 8)

 

Red, jak Ci się uda to naprawde warto wejśc w posiadanie tego motocykla. :buttrock: Jakoś jest chyba niedoceniany na rynku ale to kawał porządnego, solidnego motocykla za (w miare) rozsądne pieniądze. Pomysl co innego mógł bym kupić z roku 2001 z silnikem 750 z małym przebiegiem za taka kasę. :?:

 

Co sie tyczy cieknących lag, to popatrz dokładnie czy ciekna przez simeringi czy od dołu. Mogą być albo zgiete i ciekna uszczelniacze . albo ktos je rozbierał i źle zmontował miedziane uszczelki od śrub na dołe lagi.

Jak odkręcisz po dwie śruby ampulowe z każdej lagi zaciskające os koła i oś wyjmiesz , to w głebi dolnej częsci lagi siedzą śruby trzymające całośc żeby sie nie rozpięła.Tamtędy olej może uciekać

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie jest proste - wystarczy poluziwać lagę w półkach i obrócić - jak się daje - to są proste, jak zaczynają się mocno blokowac - krzywe. A takie wycieki są możliwe jak moto długo stało, albo uszczelniacze są mocno padnięta i ktos smigał na siłę nie robiąc naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...