bmpawel Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 DOT -5207 a ciśnienie aż wstyd przyznać ale 1,2 atmosfery... więc chyba mamy winowajcę. Musiało zejść przez zimę a nigdy nie schodziło, ja nie sprawdziłem i wyszedł klops.. Dobiłem na 2 atmosfery powinno być lepiej. Tak czy siak, muszę wymienić płyn hamulcowy no i olej w lagach bo też jest 5 letni. Dzięki za sugestie, dam znać czy pomogło. witam ponownie skonstruowałem klucz do pulleya poszło jak spłatkateraz problem z tulejką od łozyska zamówiłem opalarkę aby podgrzać tulejkę bo się ostro trzyma jeszcze jedno zastanawiam się czy tylny puel nie jest zniszczony ma praki jagby się łuszczył choć po pasie nie widać zuzycia proszę niech ktoś zerknie czy na tym mogę latać czy trzeba wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmpawel Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 a wiec skrzynia wyciągnięta na oko zużycie kłów trybu trzeciego niewielkie gorzej z synchronizatorem przegrzany odbarwił się i są cztery pęknięcia od strony trójki to dziwne że tak łatwo wyskakiwała skoro kły w miarę a w synchronizatorze też rowku niemazdjęcia mało widoczne bo małe zniszczenie apropo jakieś dobre namiary na sklep z częściami się by przydały ,ktoś ma jakiś zaufanych dostawców części sklep internetowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) a wiec skrzynia wyciągnięta na oko zużycie kłów trybu trzeciego niewielkie gorzej z synchronizatorem przegrzany odbarwił się i są cztery pęknięcia od strony trójki to dziwne że tak łatwo wyskakiwała skoro kły w miarę a w synchronizatorze też rowku niemazdjęcia mało widoczne bo małe zniszczenie apropo jakieś dobre namiary na sklep z częściami się by przydały ,ktoś ma jakiś zaufanych dostawców części sklep internetowy? Kły sa wystarczająco wychemłane żeby robiło takie rzeczy jak opisywałeś a w jakim stanie masz łożysko w skrzyni wałka zdawczego bo widze że część bieżni została ze skrzynią a reszta pewnie w skorupie tkwi ? tą tulejkę co piszesz ze trzeba do tego opalarkę to masz przegrzaną chyba bo taka sina, do zdjęcia jej musisz użyć ściągacza a zanim ją zdejmiesz to dokładnie zmierz odległość jej do gwintu co sie przykręca puley to jest ważne dla tego że to jest bieżnia łozyska kapy wewnętrznej i jeszcze do tego cprzychodzi na nią uszczelniacz od tej że kapy Edytowane 30 Marca 2015 przez HARAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Sprzegla klowe zalatwione, a wodzik przegrzany bo byl jedynym oporem dla wypadajacego kola 3 biegu.Te skrzynie nie maja synchronizacji.Kolo trojki do wymiany lub naprawy, wodzik trzeba zmierzyc zuzycie ale raczej tez bym wymienil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmpawel Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 to lipa tulejka józ ściągnięta (oczywiscie ściągaczem ) bieżnia została bo wybiłem całą ośkę po odkręceniu śrób po drugiej stronie tak było najprościej bo przerwa pomiędzy tulejką a zdawczym miała około 3mm a więc nie było obcji podejścia ściągaczem ,tulejka przebarwiona bo podgrzewana była szansa była że ona śię odsunie aby włożyć ściągacz ale wypadł zdawczy z bierznido Adam .Moki jeśl te koło które zazębia trzeci i czwarty bieg to nie synchro to niewiem co toale dolna część się przegżała i pękła w czterech miejscach co do wodzika nie widziałem zmian ale jak po szczegółowym rozebranu okaże się iż są przegżane to wymienię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ciekawi mnie stan łożyska zdawczego? to szczelina między tulejka a wałkiem zdawczym taka sama jak i u mnie była była tyle że ja ją zdejmowałem jak miałem tryby w skorupie i zaprasowywałem te w skorupie jest taki ciągacz na alledrogo specjalnie go do tej skrzyni kupowałem jak znajde to podeślę linkhttp://allegro.pl/zestaw-sciagaczy-do-lozysk-sciagacz-odklejacz-i5185781101.html taki sam kupowałem do cigania tej tulejki też ja podgrzewałem ale nie aż tak, wiesz o tym że ona jest na 99,9% do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmpawel Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ciekawi mnie stan łożyska zdawczego? to szczelina między tulejka a wałkiem zdawczym taka sama jak i u mnie była była tyle że ja ją zdejmowałem jak miałem tryby w skorupie i zaprasowywałem te w skorupie jest taki ciągacz na alledrogo specjalnie go do tej skrzyni kupowałem jak znajde to podeślę link http://allegro.pl/zestaw-sciagaczy-do-lozysk-sciagacz-odklejacz-i5185781101.html taki sam kupowałem do cigania tej tulejki też ja podgrzewałem ale nie aż tak, wiesz o tym że ona jest na 99,9% do wymiany Nawet na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Te kolo co zazebia nazywamy przesowka.Wygogluj sobie synchronizator i zobacz jak wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmpawel Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 oto nowe zdięcia po rozebraniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.