porywacz_zwlok Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Witam. Mam problem ze swoim sprzętem. Otóż na koniec sezonu musi regulowane gaźniki i mistrz przy okazji sprawdzał i czyścił bak paliwa. Po jego magicznych wyczynach kończy się w gaźnikach paliwo gdy jest jeszcze 1/5 baku. Wskaźnik też pokazuje ze do rezerwy jest jeszcze szmat czasu. Właśnie osuszam bak i będę jutro zaglądam. Gdzie szukać przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 kumpel miał podobny przypadek w swoim bandicie 600 :) zachciało mu się wymiany filterka paliwa zakupił pierwszy lepszy samochodowy efekt był taki że motocykl chodził póki była benzyna w komorach pływakowych. Motocykl wypalał ją a filterek nie ogarniał całkowicie tematu z powodu zbyt słabej przepustowości dopiero przekręcenie kranika na grawitacje i ponowne napełnienie gaźników pozwalało na odpalenie i dalszą jazdę lecz tylko do czasu póki było paliwo w gaźnikach. Po wywaleniu trefnego filterka gania jak głupi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 nie mogłem wytrzymać i rozebrałem wszystko i chyba znalazłem winowajcę, choć nie tłumaczy to selekrywnego braku paliwa bo kilka razy zabrakło mi w silniku paliwa w połowie baku ale najczęściej pod koniec pod bakiem jest taki zawór:http://vlep.pl/visit.php?f=fpdzh0.jpg z dużego złącza leci paliwo, ale tylko wtedy gdy w małym jest podciśnienie. troszkę opiłem się paliwa sprawdzając jak to działa, ale zacząłem się przyglądać wężykowi i po prostu rozpadł mi się w rękach. więc domyślam się, że to była główna przyczyna. dziurawy wężyk póki się nie rozgrzał to jakoś trzymał ciśnienie ale gdy tylko się rozgrzał to łapał powietrze http://vlep.pl/visit.php?f=wa72ih.jpg tutaj podłączenie za gaźnikiem przed silnikiem. mam nadzieję, że to jest powód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Na pewno tak, bo kranik jest otwierany podcisnieniem w kolektorze ssacym a jak go nie ma to membrana zamyka doplyw paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.