mateusz786 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Witam. Mam problem z moim KLE. Problem polega na tym że nie chce zassać paliwa. Zacznę od początku jechałem sobie 100 km/h a nagle moto przestało ciągnąc na 1 cylinder, tracił prędkość. Do domu miałem ok. 700m więc dojechałem na jednym cylindrze. Gdy dojeżdżałem na miejsce puściłem manetkę gazu i silnik zgasł, od tamtej pory nie chce odpalić. Próbowałem odpalić na zaciąg, ale silnik się nie odzywa. Gdy podleje po jednej strzykawce do gazników silnik odpala "od strzała". Po Chwili zaczyna pracować tylko na jeden cylinder i tylko powyżej 4tyś RPM poniżej tej wartości gaśnie. Rzeczy które sprawdziłem lub zrobiłem.-Sprawdziłem czy rozrząd jest dobrze ustawiony, korzystałem przy tym ze strony http://www.serviskawasakikle500.com.pl Rozrząd jest ustawiony dobrze.-Luzy zaworowe sprawdziłem były ustawione dobrze więc tego nie ruszałem -Przeczyściłem kranik, bak i dysze w gaznikach.Po zgaśnięciu silnika świece są suche i mają kolor jasno brązowy. Paliwo jest w komorach paliwowych. Proszę o jakieś podpowiedzi :) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beniamin Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Kranik masz zwykły czy podciśnieniowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Nie wiem jaki to jest kranik idzie do niego wężyk od podciśnienia ale można go odkręcić lub zakręcić. ale jest coś chyba popsute w tym kraniku bo cały czas leci z niego paliwo niezależnie od tego czy jest zakręcony czy odkręcony jeżdżę już tak trzeci sezon i do tej pory nie było problemów Edytowane 17 Lutego 2015 przez mateusz786 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Rozkręciłem całe gazniki i dokladnie wszystko przedmuchałem, wyczyściłem i wymyłem benzyną. membrany na przepustnicach nieuszkodzone niestety silnik dalej nie daje znaków życia :sad: Pomóżcie bo ładna pogoda a mój klekot nie chce odpalić :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Kranik w KLE jest podciśnieniowy i ma 3 pozycje : normalną odkręconą , rezerwę i zalewanie gaźników.Jak z tego wynika nie da się go zakręcić.Dwóch pierwszych funkcji nie muszę chyba tłumaczyć , natomiast trzecia ma pomóc w szybkim napełnieniu gaźników po długim postoju gdy paliwo z nich zdążyło wyparować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Zdejmij przewód paliwowy z kranika i zakręć silnikiem . Paliwo ma leciec swobodnie całym przekrojem wylotu z kranika.chwila , mówisz że niezaleznie od sytuacji paliwo leci non stop z kranika ? Jeśli tak to jest uszkodzony. Na ON i RES może leciec tylko podczas pracy silnika. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Popuściłem spust w gaznikach żeby sprawdzić czy jest w nich benzyna i nie poleciała ani kropla benzyny więc chyba kranik będzie do wymiany lub regeneracji. obracałem kranik we wszystkie 3 pozycje i na żadnej nie leci paliwo do gazników.Tak, paliwo leciało z niego cały czas nawet jeżeli podciśnienie nie było podłączone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Zestaw naprawczy do kranika zazwyczaj wystarcza a czasami sam klapnięty oring za 20gr wystarczy wymienić.U Ciebie , skoro nie leci bena podciśnieniem , prawdopodobnie wymiana samego oringu wytarczy. Teraz tłoczek wcisnął się w gniazdo i zablokował na uklepanym starym oringu. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 A są może to tego modelu dostępne zwykłe kraniki lub mogłbym jakoś przerobić ten podciśnieniowy ? Bo moim zdaniem te podciśnienie to tylko dodatkowa rzecz to zepsucia się . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Do zepsucia raz na jeden żywot całego motocykla .Ale jak chcesz to kombinuj . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Zdjąłem zbiornik paliwa no i paliwo nie leci z kranik na żadnej z 3 pozycji również wtedy jak działa na niego podciśnienie. Wiec przyczyną chyba będzie kranik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 zazwyczaj 4 śrubki i masz dostęp do membrany i tłoczka zamykającego paliwo. A zbiornik potraktuj jak uchwyt do kranika i go nie odkręcaj . No chyba że konstrukcja nie pozwala. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 obejrzałem tą membrane i nadaje się do kosza. zamówie na allegro zestaw naprawczy i powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.