Jankos132 Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Zapomniałem dodać, zauważyłem że moto przygasa gdy się trzyma dłuższy czas na wyższych obrotach, np na biegu jalowym muszę przytrzymać przynajmniej na 6-8 tyś ok 5 sekund i puszczam manetke obroty spadną do pól tyś moto się zadusi i zgasnie, jedynie w takich okolicznościach gaśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 A no to aktuator przepustnicy i TPS i same przepustnice (swoboda pracy , ustawienia - synchronizacja) do sprawdzenia .A faluje przy lekkim odkręceniu np na 2-4 tyś. obr. ? Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos132 Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Czujnikami położenia przepustnicy trochę się bawiłem i tak jakby falowanie ustało, nadal jest, ale już tak nie odczuwalne lecz moto nadal gaśnie. Przy lekkim odkręceniu niewyczuwalne falowanie, silnik dość równo chodzi, chodzi tylko i wyłącznie o wolne obroty. Będę w stanie sam zsynchronizować, czy lepiej szukać jakiegoś specjalistę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Co robia przepustnice jak potrzymasz na tych 6-8 tysiach i puścisz ? Zamykają się do zera i tak zostają aż do zgaśnięcia ? Co do synchro . Ściągnąłem serwisówke ale ma 500 stron i kawasaki chwali się tym że wie jak działaja diody LED .Nie chciało mi sie dalej rozkminiac . Jesli zasada jest taka jak w gaźnikowcach to synchro będzie proste ale trzeba zrobic wakuometry różnicowe z tłumikami albo isc na normalne do warsztatu . Mi to wygląda na problem z aktuatorem przepustnic wykonawczych . Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos132 Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 No najprawdopodobniej tak, czasem moto nie zgaśnie, czasem tak nwm od czego to zależy.. Jest taka opcja że to wina sportowej końcówki? Bo z tego co mi wiadomo mapa nie była zmieniana. A na oryginalnej mniejszy przepływ, więc mniejsza dawka paliwa, przy puszczeniu manetki komp obniża dawkę paliwa, jak i przymyka przepustnice żeby mniej dostał powietrza, a na przelotowej po prostu potrzebuje więcej . Jeżeli się mylę popraw mnie.Co do tych czujników położenia przepustnic jest jakaś różnica co kątu ich ustawienia, jest tam drobna regulacja i nwm jak je ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Na niskich przepustnice sa uchylone jak na oryginale czyli za bardzo no i robi się za ubogo i zdycha lub faluje. Jak masz db killer to spróbuj z nim może się troche załagodzi. Co do ustawienia czujników to szukaj w serwisówce , troche za gruba i mi się nie chce :P Pozatym winnego sam wskazałeś(pusta końcówka ) i w czujnikach , poza przywróceniem ustawień , bym nie grzebał . Teoretycznie możesz TPS na wykonawczej ustawić tak żeby przepustnice były nieco mniej uchylone i to powinno przynieśc drobna poprawę ale to znowu wyżej też zmieni ci AFR .Albo wrzucisz filtr na wiekszy opór albo załadujesz konkretną mapę. Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos132 Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 No właśnie nie mam db killera.. W jakim języku masz serwisówkę? Dobra będę kombinował, co do filtra powietrza właśnie i tak będę zmieniał jak i olej i filtr oleju, bo jeszcze nie zmieniałem od kupna. Jaki polecacie filtr powietrza? Co do tej mapy to trochę dużo kasy, a nie mogę sobie teraz pozwolić na takie wydatki, więc raczej bd musiał znieść kaprysy zetki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Iglisz . "Kawasaki Z750S Service Manual.pdf" znaleziona w goglach. 11,5MBNo nie wiem czy te kaprysy na przysmażonych zaworach się nie skończą .Za ubogo = za gorąco. Za filtrem się rozejrzyj.http://www.knfilters.com/air_filter/2005/kawasaki/z750/750 Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos132 Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Już nie zakładajmy najgorszego, gdyby ten problem zdarzał się notorycznie to co innego, ale on rzadko co kiedy się pojawia. Co do zaworów także raczej będę sprawdzał, bo nie wiadomo kiedy były regulowane, niby nic niepokojącego nie słychać w silniku, lecz lepiej dmuchać na zimne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Janosik, a te obroty jałowe mają być takie niskie? Co tam ta serwisówka mówi? Bo 800 or. to troche mało chyba? A jak nie ma kasy na dostrojenie silnika to polecam założenie oryginalnej puchy. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machal89sc Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 800obr to prędzej V'ki mają na jałowym. R4 +/- 1200 na ciepłym silniku. No iżadnych tuningów. Japońce tak dostrajają objętość puszki i przepustowość filtra żeby to grało z resztą. Jak koledzy wyżej pisali "lepszy przelot na filtrze = wiecej powietrza = uboższa mieszanka". Nie ma byków i twardzieli, są tylko źle trafieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Janosik, a te obroty jałowe mają być takie niskie? Co tam ta serwisówka mówi? Bo 800 or. to troche mało chyba? A jak nie ma kasy na dostrojenie silnika to polecam założenie oryginalnej puchy.No ale podbił do 1000 a to już nie powinno gasić pieca . Zresztą nie w tym rzecz tylko w przelocie i za dużym przewiewie.Zacząłbym od lektury polskich i zagranicznych for poruszających ten temat żeby qrwa nie błądzić . Bo zakup K&N może okazac się niewystarczający. Już nie zakładajmy najgorszego, gdyby ten problem zdarzał się notorycznie to co innego, ale on rzadko co kiedy się pojawia. Co do zaworów także raczej będę sprawdzał, bo nie wiadomo kiedy były regulowane, niby nic niepokojącego nie słychać w silniku, lecz lepiej dmuchać na zimne. Ale ty nie masz za ubogo tylko jak ci przygasa ;) . Cały czas . Jak tam nie ma przynajmniej przepływomierza to ten wtrysk działa na ślepo .Jesli jest to może się skończyć tylko na problemach z falowaniem :rolleyes: Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos132 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Falowanie ustało, trochę zmieniłem położenie tps'u i problem się rozwiązał. Dobra dzięki koledzy za zainteresowanie i pomoc. Z resztą będę już radził sobie sam. Temat raczej do zamknięcia, jeszcze raz wielkie dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Do zamknięcia to będzie jak za 1-2 tyś km sprawdzisz stan swieczek i będa jak kawa z mlekiem . A jak będzie siwobiały nalot to szybko pożegnasz się z zaworkami . Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos132 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Komin jest już od poprzedniego właściciela, przed nim był jeszcze jeden w Polsce, handlarz, który sprowadził, czyli ja jestem 3 właścicielem w Polsce i z tego co mi wiadomo żaden nie wymieniaj świec, poprzedni właściciel zrobił ok 3-4 tyś przez 2 sezony i świece miały idealny kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi