zachradek Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 witam wszystkich co myślicie o wrzuceniu do twin cam 96 gaźnika .? podobno daje niezły efekt :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 efekt finansowy to na pewno..ale czy uzskac chcesz brzmiemie moc? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Pomysł super!Ale... Jak już się rozbiera silnik to człowieka zachcianki nachodzą. A może by tak ostre wałki a jak wałki to mikuni HSR 42 a nie jakieś tam byle co. Sam gaźnik i wałki to już 3tys zł.Szarpnie po kieszeni tylko ile?Jedno jest pewne.Będzie jedyna w swoim rodzaju a to jest bezcenne.I co najważniejsze. Będzie miała duszę!Daj znac jak coś ruszysz z tematem bo mam RK na wtrysku(mój pierwszy wtryskowiec) i głupie myśli mnie nachodzą. Edytowane 1 Lutego 2015 przez cxpeky63 Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachradek Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 no takich odpowiedzi na zachętę potrzebowałem :biggrin: gaźnik właśnie będzie mikuni 42 ,koszty spodziewam sie ze będą,. zresztą jak zawsze w H_D . no ale jest super zabawa,a oto w tym chodzi . Żadna marka takiej zabawy nie daje . co do mocy to gadałem z ludźmi którzy zakładali do 96 i podobno nawet jest lepiej.Napewno sie pochwale jak urzeźbię :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Zacznij chociaż.To będzie za późno żeby sie wycofac :)I nie dawaj znac jak urzeźbisz tylko krok po kroku ze zdjęciami! Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 na Mikuni jest spora różnicajak chcesz coś więcej to zainwestuj w gaźnik S&S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachradek Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 zakładałem mikuni i s&s, tylko ze do evo . wydaje mi się ze na mikuni lepiej trzyma wolne obroty. s&s w evo było masakra wyregulować tak by nie było żadnym zakresie dziury, a do takiej rzeźby to już będzie totalna masakra .Zostanę przy mikuni choć podobno więcej pali :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 pewnie masz na myśli super E - fakt ciężko zestroić ( szczególnie jak gaźnik używany )Mikuni więcej pobiera ja miałem/mam w EVO super G i wolne cacy na US forach masz trochę tematów o przeróbkach i efektach jakie osiągnięto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Tu jest instrukcja. http://www.amm.haan.de/Carb/carb.htm Edytowane 4 Lutego 2015 przez pyzdra1 Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.