marek89ol Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Mam problem. Otóż ostatnio korzystając z pogody postanowiłem wyjechać fazerem na małą wycieczke. Po przejechaniu kilkunastu km zaczołem mocniej wkręcać go na obroty, a gdy schodził z obrotów strzelał w rure. Po chwili na skrzyożwaniu okazało się ze też niema wolnych obrotów i zgasł. Po powrocie do domu za czołem go dokładnie oglądać. Na pierwszych dwóch gażnikach zauwazyłem jak by się pocił paliwem. Natomiast na przewodach prowadzących do filtra znajdowało się kilka kropelek oleju. Może mi ktoś powiedzieć co mogło się stać. Jeżeli chodzi o strzelanie to myśle ze będą gażniki do regulacji, krucce były wymienione w 2013r wraz z filtrem powietrza, świece w 2014 (olej i filtr oleju zawsze na koniec sezonu). Za znacze ze mało jeżdze fazerkiem max 1,5tys km rocznie. Bardzo prosze o pomoc albo o namiary na dobrego mechanika z okolic Olkusza który dobrze zaopiekuje się fazerkiem. Aha zaglądałem do filtra powietrza i znajduje się tam troche paliwa w obudowie filter suchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Sprawdź przewody WN bo to typowa usterka fazera o tej porze roku (odpal moto w ciemnym pomieszczeniu i patrz czy jest dyskoteka pod bakiem). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek89ol Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 dobra mysl ide od razu sprawdzicniestety nie udało mi się sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Podstawa - jak wyglądają świece? Wymieniane kiedykolwiek? Jaki kolor? I tak, jak Limo radzi - przewody WN, weź psiknij płynem do szyb albo wodą (z psiukacza) na przewody w ciemnym garażu i po odpaleniu obserwuj czy nie widzisz błysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Chyba nie może odpalić :). Spróbuj podpiąć do samochodu bo może aku nie domaga. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek89ol Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Aku wporządku. Niemoge się teraz do niego dostać bo taty samochód fazera całkowicie zastawia w garażu. Samochód odmówił posłuszeństwa i nie chce zapalić, a niema czasu rzeby zobaczyć co się stało bo jak nie praca to odwiedziny babci, a jutro dziadka. W piątek sprawdze te kable i świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Po przejechaniu kilkunastu km zaczołem ...Po chwili na skrzyożwaniu okazało się ze też niema wolnych obrotów...Po powrocie do domu za czołem ....Na pierwszych dwóch gażnikach zauwazyłem ...Za znacze ze mało jeżdze ....filter suchy.... Niemoge się teraz do niego dostać....Odmówił posłuszeństwa i nie chce zapalić, a niema czasu rzeby zobaczyć .. Wiem, że to nie lekcja języka polskiego, ale mam gorącą prośbę abyś chociaż raz na jakiś czas rzucił okiem na autokorektę. Maszyna niby mądrzejsza od człowieka nie powinna być ale... Powodzenia z fazkiem. Edytowane 21 Stycznia 2015 przez alexander Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek89ol Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Sprawdziłem przewody WN tak jak mówiliście i nie za uwarzyłem żadnego przebicia. Odpaliłem silnik i okazało się ze pali na 3 cylindry. Wykręciłem świece przeczyściłem i znów odpaliłem fazera i było okej. Wykręciłem pozostałe świece i 3 były mokre i czarne. Nadal niema wolnych obrotów jak ustawie tak na ok 2 tys to jest ok, a jak zejdzie poniżej 2tys to gaśnie. Nadal nie wiem skąd mógł się wziąć olej na przewodach idących z filtra powietrza i jak naprawić gaźniki zeby się nie pociły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 A zaglądałeś do airboxa? Może z odmy wali olejem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek89ol Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Sprawdzałem airboxa i było tam troche chyba oleju. Czyli to jest normalne że olej dostał się do airboxa, a potem wężykami odprowadzającymi się wylewa? W moim przypadku był na wężykach, a dokładnie trójniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.