Tasak_PL Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam, motocykl kupiłem wczoraj, nie miał śruby do regulacji mieszanki paliwo/powietrze i nie chciał odpalać, a jak odpalił i chciało się nim ruszyć to po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła strasznie go muliło i praktycznie gasł, dzisiaj już ja kupiłem, wyczyściłem cały gaźnik i teraz odpala ładnie, można powiedzieć, że od "kopa" i na luzie normalnie wkręca się na obroty itd. tylko dalej gdy próbuje ruszyć jest to samo co było czyli po puszczeniu sprzęgła muli i gaśnie. Macie pomysły co to może być, może membrany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1992 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Sprawdź ciśnienie w cylindrze ,może pierścienie już zjadło i dlatego nie ma siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertfilip Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Sprawdz czy mimo wszystko nie masz zapchanego gaznika, przy skutrze mialem kiedys taki problem, byl spowodowany zapychaniem sie dyszy glownej, co skutkowalo niskim poziomie paliwa w komorze plywakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasak_PL Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Czyscilem go 2 razy i zrobilem to dokladnie, wiec to odpada, jeszcze go sprobuje wyregulowac :D sprzeglo jeszcze ciagnie troche, wiec zrobie to, moze ma to jakis wplyw na ruszanie :) znalazłem przyczynę, urwała się jedna płytka od membrany i przez to cale to zamieszanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Sprawdz czy mimo wszystko nie masz zapchanego gaznika, przy skutrze mialem kiedys taki problem, byl spowodowany zapychaniem sie dyszy glownej, co skutkowalo niskim poziomie paliwa w komorze plywakowej. Bzdura.Jeśli jest niski poziom paliwa w komorze pływakowej,to na pewno nie jest on spowodowany zapchaną dyszą główną Mylisz dyszę główną z zaworkiem iglicowym znalazłem przyczynę, urwała się jedna płytka od membrany i przez to cale to zamieszanie Jeśli nie znalazłeś odłamanej membrany,to radzę,abyś zdjął górę i poszukał resztek membrany,bo zajeździsz łożyska (w tym korbe) lub co gorsze tłok/cylinder Edytowane 15 Stycznia 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.