Gość Rysiek24 Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 witam co mozna powiedziec o GPZ 600 z lat 85-88 wiem ze zawory wymagaj szczegolnej troski a jak reszta ?? moze ktos ma i napisze o swoich doswiadczeniach z tym moto dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Siema Rysiek powiem tak moj kumpel mial takiego sprzeta i sam mialem okazje nim czasami polatac niestety byl to sprzet ktorym bylo strach jezdzic w kazdej chwili moglo cos jebnąc w sliniku, stukało pukało i to ładnie jezeli juz na twoim miejscu nie kupowałbym takiego sprzeta przez tyle lat to on juz troche pobrał :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 kurde szkoda bo sa to najtansze plastiki na rynku :buttrock: cbr 600 czy gsxf to juz ok 10 tys a GPZ 6 tys. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 zgadza sie ale kupisz i bedziesz tak jak moj koleś tylko kase w niego pchał i sie wku...... może ode mnie wezmiesz gsxf-a za 9000 tobie oddam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Japonia z lat 80 tych tow Polsce w wiekszosci zlomy, szczegolnie wszystkie ktore chociaz z wygladu przypominaja sportowe moto.Jezeli szykujesz sie do skoku z MZ na jakas japonie i w dodatku nie masz kasy to zapomnij o scigantach. Najbezpieczniejsze dla ciebie typy to GS 400 / 450, XS 400 jedno i dwuwalkowa, GS500, CB450.W tych maszynkach remont nie kosztuje majatku, czesci jest duzo i sa tanie ( EBay.de ) a motorki nie sa tak na smierc zajechane i czesto porozbijane jak scigi.Moce silnikow, przyspieszenia i szybkosc sa 2 x wieksze niz MZ, wiec na razie wystarcza.A jak twoje zarobki osiagna te 5 tys / miesiac to pomyslisz o czyms nowszym i szybszym :buttrock:)) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan starszy Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Gsxf a jaki roczni, bo chciałem mu ramę spolerować Bu ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 rok 96 :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 a z niemiec ??? a co do tych mocy to bez przesady mz to nie simson kiedys przejechalem sie na cb 650 i wcale nie tak strasznie bylo :banghead: :buttrock: a ja nie naleze do ludzi odkrecajacych gaz do konca w miescie jedynie co do kosztow to moge sie zgodzic :buttrock: no ale czas pokaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 nie nie z niemeic motocykl kupiłem od pierwszego wlasciciela od kolesia 50 letniegoma przejechane tylko 17000 jest zadbany i silniczek jak igla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 bialy idz w piz**u mowie o sprowadzeniu z niemiec a za 9000 ; 10000 wolal bym kupic FZR-ke a narazie mowie o kasie 6000 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 to sory nie skumałem :buttrock: z Niemeic jeżeli już coś to coś lekko przerysowanego bo w stanie bardzo dobrym to zapłacisz jeszcze drożej jak w polsce pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Alternatywą jest GPX 600R jest to młodsze wcielenie GPZ600...kumpel śmiga takim GPX em...i bardzo ładnie to jeździ...a silniczek pracuje bardzo kulturalnie i spokojnie...chłodzony cieczą...o przyzwoitej mocy..jak na tą cenę...jeśli trafisz w miarę młody nie skatowany egzemplarz, to się nie zawiedziesz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan starszy Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Wszystko zależy, do czego kupujesz motocykl w moich katowskich łapach motocykl wytrzymuje góra 1 sezon, więc polecam coś nowszego np. Silnik CBR 900 rok 2000 i jakaś starsza rama za 6 tyś to zmontujesz sobie świetnego Strita i masz pewność, że silnik wytrzyma a wygląd jest naprawdę niepowtarzalny, bo wszystko montujesz pod siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 no sa msilnik z cbr 900 kosztowal by z 8-10 tys zl + jakas konkretna rama z osprzetem to w sumie ze 20 tys na poczatek :buttrock: :buttrock: :banghead: albo zamontuje silnik do ramy etki :banghead: :evil: :mrgreen: ale mial bym wypasiona ete :banghead: :banghead: no ale strit fajna sprawa kiedys sobie zrobie :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Jeździłem GPZ'ą z 1985r. i bardzo miło wspominam ten motocykl. Moc 75KM po przesiadce z K750 była czymś super, hiper ogromnym więc się sporo nauczyłem na tym motocyklu. Pierwsza shimma przy 110km/h sprawiła że pierwszy raz w życiu omal się nie posrałem zaglądając do przedniej lampy z tyłem w pionie :mrgreen: .Moja była ściągnięta ze Szwajcarii w super stanie. Ale po roku było już trochę za mało i kupiłem GPX750R jeżdzę nią już trzeci sezon nie mogę powiedzieć o niej złego słowa. Jak byś trafił na taką GPZ'ę na jaką ja trafiłem to się nie zastanawiaj - bierz i śmigaj. Spalanie ok. 6l a z olejem to było tak że jak odpalałem i jechałem to brała a jak odpalałem i czekałem ok. 3 min to "nic" nie brała. Za moją dałem 5000zł a sprzedałem chyba za 5300 więc nic na niej nie straciłem a nawet zarobiłem.Pozdro all :buttrock: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.