Skocz do zawartości

Przytarta głowica Suzuki DRZ 400S


Songo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz tez kupić zmywacz do hamulcy ale wersje w pojemniku a nie sprayu (nie jest agresywny dla gumy i oringów). Co do zamków zaworowych to koniecznie wymieniaj bo koszt nie wielki a stare już się wytarły pod zawory z którymi pracowały. Bo jak puści ten element to cały remont od nowa :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamki już dawno zakupione :) Patent z ekstrakcyjną będzie chyba jednak trochę tańszy a pewnie tak samo skuteczny :)
Baba z ciekawości: czym różni się rozcieńczalnik ekstrakcyjny od benzyny ekstrakcyjnej?

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nie jestem chemikiem:)

Ale organoleptycznie to rozcieńczalnik śmierdzi przeokropnie, i jest agresywniejszy wobec farb i lakierów i gumy.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMG_0126.jpg

 

Gdyby kogoś interesowało ile by ta zabawa kosztowała człowieka bez zniżek:

Głowica wraz z częściami pompy oleju partzilla– 3100 + 857 cło +VAT
Wałek ssący hot cams 689
Wałek wydechowy hot cams 739
Zawory ssące vesrah 2x69
Zawory wydechowe prox 2x 68,19
Sprężyny zaworowe + zamki zaworowe Suzuki 330zł
Łańcuszek prox 239
Zestaw cylindrowy worksa 1999
Wał korbowy z korbą hot rods 1249
Łożyska silnikowe koyo 180 zł
Łożyska wału hot rods 289
Komplet uszczelek winderosa 239
Razem 10184,38. Za to silnik w zasadzie nówka sztuka biggrin.png Nowa głowica w PL to w zasadzie jak biały kruk ;)

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XR 400 to dopiero przepaść. Tyle co waga go ratuje bo ani mocy ani zawias też jakiś super nie jest, wymiana oleju co 3000, jak w DRZ E 50 konnej. Poza tym wykorzystujemy motocykle do dalekiej turystyki off. XR do tego to już najmniej się nadaje. DRZ S ma i normalny subframe, normalną elektrykę itd...

Zresztą do ogólnej turystyki off DRZ została stworzona, to tylko w PL robi się z niej hard enduro z braku funduszy na prawdziwego harda.

 

Żeby XR 650R miała chociaż ten olej i zawory co 3 tysiace km a nie co 1 to byłby mistrzem w tej klasie....a tak....pojedzie się do Rumunii i zaraz gdzieś na połoninie trzeba by serwis robić...

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrym sprzetem jest lc4 sxc 625 , twaly silnik , swietny zawias i rozrusznik przy wadze 130 na sucho - ale z motocykli klasy 400 to faktycznie nie ma za duzo konkurencji . Ale ludzie i na 125 robia spore trasy , zalezy kto co lubi :) .

 

Ten DRZ ma u ciebie chyba dozywocie , bo nie odzyskasz juz nawet polowy tego co w nia wlozyles.

 

porownanie xr 400 i drz s to nieporozumienie - zupelnie inne motocykle - 30 kilo roznicy w wadze .. mimo rozrusznika w drz s , wolal bym 100 razy bardziej xr :)

 

podstawa to wiedziec ze i tak sie zepsuje, jesli planujesz to zrobic w drugiej DRZ :)

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrym sprzetem jest lc4 sxc 625 , twaly silnik , swietny zawias i rozrusznik przy wadze 130 na sucho - ale z motocykli klasy 400 to faktycznie nie ma za duzo konkurencji . Ale ludzie i na 125 robia spore trasy , zalezy kto co lubi :) .

 

Ten DRZ ma u ciebie chyba dozywocie , bo nie odzyskasz juz nawet polowy tego co w nia wlozyles.

 

porownanie xr 400 i drz s to nieporozumienie - zupelnie inne motocykle - 30 kilo roznicy w wadze .. mimo rozrusznika w drz s , wolal bym 100 razy bardziej xr :)

 

podstawa to wiedziec ze i tak sie zepsuje, jesli planujesz to zrobic w drugiej DRZ :)

Najmniejsza waga dla sxc jak znalazlem to 132 na sucho, inne zrodla podawaly nawet 144. Drz S ma 132 na sucho. Szukajac od dwudziestu minut za pomoca telefonu nigdzie nie moge znalezc danych na temat co ile sie wymienia olej, co ile reguluje zawory itd, sxc to akurat chyba najbardziej hardcorowa wersja? Drz S w tej dziedzinie jest akurat mistrzem(co 6k olej i co 24k zawory) a nie oszukujmy sie ze przy turystyce off z bambetlami jest to jeden z wazniejszych czynnikow bo raz ze serwis w trasie jest problematyczny. Z tego co wyczytalem w lc4 jeszcze przy wymianie odpowietrza sie rame itd...w DRZ to 10 minut roboty. Tak bez sciemy w sxc co ile srednio sie robi remont? Amerykanie na wersji S robia bez problemu 50k. U nas ciezki stwierdzic bo wszystkie maja 20k :D Zeby miala tak rzadki serwis jak DRZ to byloby super ale pewnie minimum jak wersja E DRZ...

Xr 400 wazy z tego co wiem 116 kg na sucho wiec 16 wiecej i tylko w tym jest lepsza od S ale te motocykle do czego innego sluza. Na dalekie trasy nijak nie wybralbym xr 400. Porownac mozemy xr400 do DRZ E bo sluza do tego samego i gdybym mial smigac wokol komina to bezapelacyjnie wybralbym DRZ E bo tu jest faktyycznie przepasc na korzysc DRZ :)

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...