Techniacz Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 No a wiec z simem swoim (sr50 b4) mam drobny problem. Stracil on duzo ze swojej mocy, praktycznie na 4 to juz prawie zero przyspieszenia ma :/ Zeby na 4 ciagnela nie moze byc nawet najmniejszej goreczki bo zaraz zmoola i redukcja na 3 :/ Nie bede tu ukrywal iz na simsonie uczylem sie jezdzic, a wiec silnik sie troche zuzyl gdy metoda prob i bledow zmienialem biegow, startowalem wogle itp. Czesto tez dosc szybka jazda, czasem pilowanie nawet (na poczatku zwlaszcza gdy zaczynalem i nie zdawalem sobie zbytnio sprawy, jak tragiczne skutki dla silnika moze to miec)... No a wiec wczesniej (zaraz po kupnie) sim rozpedzal sie do 75 mniej wiecej, teraz rozpedza sie do 60-70. Ogolnie o to zeby byl szybszy mi nie chodzi zbytnio, ale zeby mial znoow taka moc jak wczesniej. Teraz napisze jakie mam pomysly na poprawe terazniejszego stanu:- szlif cylindra (czyli po tym kupno nowego tloka, pierscieni itp)- przeczyszczenie gaznika- przeczyszczenie kolanka & tlumika- wyczyszczenie (wymiana ?) filtru powietrza.Narazie wiecej mi do lba nie przychodzi... Macie jeszcze jakies pomysly ? :buttrock: Aha tak wogle mam jeszcze 3 pytania =]]1 - Montowal ktos lampe przednia ? Bo u mnie sie ona zbytnio nie trzyma i trzeba tasma przyklejac :// Tez tak macie ?2 - Ostatnio zupelnie mi siadlo podswietlenie licznika, wskaznik czy jade na dloogich swiatlach, no i kontrolka luzu. Wczesniej juz zaczelo mi sie to psuc i dzialalo tylko gdy skrecalem kierownica na boki to trybilo. Domyslam sie ze to jakies przewody :/ Tyle ze tyle tam jest tych przewodow ze nie wiem ktory od czego jest ://// Moze mi ktos w tej kwesti pomoc ? :buttrock:3 - Jak macie wlozone akumulatory ? Bo u mnie pod siedzeniem za tym niby schowkiem jest taka szpara w dol, ale akumulator caly lata i wypada, wlozylem tam filc (pomiedzy srube a akumulator) i tak sie jakos trzyma, ale to raczej jest prowizorka i nie wiem ile to wyrzyma (jutro dam fotki jak to wyglada, przynajmniej postaram sie :banghead:) Pzdr EDIT:Tu patent z akumulatorem :PP Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidmo Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Czyszczenie i szlif przede wszystkim...... To ma ogromny wpływ na moc. Ja też w Jawce musze przeczyścić wydech bo słabiutka oj słabiutka na 3 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi_ Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Wydech, nie zaszkodzi. Proponuje zebyś, zrobił tak jak ja, rozbierz wszystko i zobacz jak stan tłoka, cylindra, czy nie ma rys, zasięgni się opini fachowca czy szlif potrzebny, jak tak to rób i się nie oglądaj.http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=17176 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 - przeczyszczenie kolanka & tlumika Samo czyszczenie praktycznie nic nie daje. Trzeba wydech wypalić, przynajmiej samo kolanko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 - przeczyszczenie kolanka & tlumika Samo czyszczenie praktycznie nic nie daje. Trzeba wydech wypalić' date=' przynajmiej samo kolanko.[/quote']Czyli jak to jakimis rekawiczkami zlapac i nad ogniem ostukac zeby wypadl caly nagar i inny syf, czy srodek przeplukac beznzyna a potem podpalic i czekac az sie wypali, a potem ostukac zeby wszystko nie pozadane wylecialo ? :buttrock:Pzdr EDIT: Jeszcze mam jedno pytanie bo mi sie przypomnialo czy to normalne ze mi gasnie gdy jest na biegu i trzymam sprzeglo, ale bez gazu (na luzie nie gasnie) ? :buttrock: Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 czy srodek przeplukac beznzyna a potem podpalic i czekac az sie wypali, a potem ostukac zeby wszystko nie pozadane wylecialo albo najlepiej palnikiem spawarki.EDIT: Jeszcze mam jedno pytanie bo mi sie przypomnialo czy to normalne ze mi gasnie gdy jest na biegu i trzymam sprzeglo, ale bez gazu (na luzie nie gasnie) ? Nie to nie jest normalne. Prawdopodobnie masz za mało naciągnięte sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi_ Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 EDIT: Jeszcze mam jedno pytanie bo mi sie przypomnialo czy to normalne ze mi gasnie gdy jest na biegu i trzymam sprzeglo, ale bez gazu (na luzie nie gasnie) ? Nie to nie jest normalne. Prawdopodobnie masz za mało naciągnięte sprzęgło. A jak Ci brakuje regulacji przy rączce to musisz odkręcić w pokrywie taką duzą sróbe i tam w środku masz taką kontre, klucz 10 najlepiej rurkowy czyli taki jak do świec tyle ze 10-tka i odkręceasz kontre i wkręcesz płaskim sróbokrętem tą sróbe np. o 1 obrót i zakręcasz kontre i dalj regulujesz przy rączce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Chyba odkrylem istote ostatniego problemu z gasnieciem na biegu. Wczoraj za wasza rada poszedlem go garazu i sie bawilem ta linka przy klamce sprzegla. Nic to zbytnio nie dawalo wiec po paru minutach dalem sobie spokoj, a ze nie chcialo mi sie nic rozkrecac to inna bajka =]]]. Postanowilem sobie zobaczyc jak bardzo usyfiony mam silnik, ogolnie jaka mam swiece po jezdzie, ja patrze dotykam fajki a ona sie cala rusza razem ze swieca o_O. W tym momencie zwatpilem. Przeciez dokrecalem ja jakis czas temu. Nikt przy moto mi sie nie bawil, wiec sama sie wykrecila ? No nic to pomyslalem, sprawdzilem jeszcze czy ten wynalazek ma iskre i przykrecilem, pojezdzilem chwile i zauwazylem ze juz na biegu nie gasnie :eek2:. Czy to mozliwe ze przyczyna byla swieca i przez to ze byla za malo dokrecona nie byla w pelni efektywna, przez co gasl na niskich obrotach na biegu ze wcisnietym sprzeglem ? :PPPP Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Ja u siebie akumulator też wkładam do tej szpary i nie mam niczym przymocowany, ale nie lata, a jak już to się troche przestawi jak jeżdze po dziurach, ale dalej siedzi w tej szparze i się trzyma. Inny kolega też ma w tej szparze i ma tak samo jak ja :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.