Crovcia Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) cześć pytanie może troche z dupy ale...... zastanawia mnie do czego służy ta śrubka?(patrz link) jak wyregulować jałowe obroty przy wr450f, bo moja ma ciut za niskie i czasem zgaśnie, do tego czy to że czasem przy odcinie walnie ogniem (lekko) jest normalne? :) z góry dziękuje!!! http://www44.zippyshare.com/v/51806376/file.html ps. macie jakiś pomysł jak sprawdzić układ chłodzenia czy dobrze chłodzi, itp? edit, ewentualnie tutajhttp://allegro.pl/gaznik-keihin-mx-41-yamaha-wr-yzf-yz-250-450-i4773599612.html4zdjęcie. Edytowane 25 Grudnia 2014 przez Crovcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1992 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 to pokrętło czarne to ,regulacja wolnych obrotów (chyba ) , a co do chłodzenia ,jeśli nie gotuje płynu jak dobrze rozgrzejesz sprzęt to wszystko w porządku ,nie wyrzuca przelewem i nie ubywa (troszkę zawsze ubędzie ,jak jest bardzo rozgrzany ,bo płyn się rozszerza jak jest gorący). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Czarne pokrętło jest od ustawiania obrotów biegu jałowego.Sprawdź jak wygląda świeca,bo możesz mieć gaźnik do regulacji Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 o to dobrze bo właśnie muszę trochę podnieść, trzeba ją kręcić mam rozumieć? właśnie tak myślę bo moto mi się nie gotuje ani nic, ale zawsze ten płyn jest, nigdy go nie ubywa. zawsze jest maksymalny poziom. jeszcze dzisiaj sprawdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 do podnoszenia wolnych obrotów wkręcasz , do obniżania wykręcasz wszędzie tak działa taki spec jesteś w enduro od wszystkiego i takiej pierdoły nie wiesz :D ?? najpierw zanim zaczniesz się nim bawić świeca , ale przy odcince to 90% moto wali ogniem z wydechu szczególnie jak ma przelot więc to normalka , gorzej jak wali ogniem przy zwykłej przegazówce albo hamowaniu silnikiem wtedy za ubogo albo zawory... i nie kręci się moto na jałowym do odcinki bo możesz szukać korby w polu sąsiada.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 nigdy wcześniej nie miałem powodu żeby podnosić obroty w wrfie :P dzięki :) znaczy u mnie walnie raz na 100 razy ale to tak lekko. ojj dobra rada. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 hmm, sprawa wygląda tak że krecąc śrubką nie idzie ani podnieść ani zmniejszyć obroty. JAdzia ma swoje obroty na wolnych bez swiateł chodzi normalnie a na światłach czasem zgaśnie. do tego ten wydech coraz mocniej wali, regulacja zaworów pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Jak już to zrób kompletny serwis, czyli zawory, gaźnik, zajrzyj do filtra w jakim jest stanie. Zwłaszcza jeśli nie było to dawno robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.