Spiderjo Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Posiadam Junaka 902 i z tego co wiem na module nie ma blokady, w gaźniku żadnej tulejki nie ma. A jadać na 3 biegu wyciągam 55km/h a gdy wrzucę 4 bieg Junak zwalnia i obroty maleją. Dodam jeszcze, że na 1,2 dobrze jedzie obroty idą do góry, ale na 3 od 6 tysięcy obrotów zamula, ale z czasem jak będzie prawie 7 tysięcy obrotów to wrzucę 4 bieg i na nim zwalniam do 40 lub 30 km/h. Co mogę z tym zrobić, bo na 4 biegu prawie wo gule nie jeżdżę ? Mam tylko 900 coś km przebieg, a i tak było od początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 A czego oczekujesz od 3,5 konia mechanicznego i prędkości maksymalnej 45km/h ? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiderjo Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 dużo egzemplarzy tego modelu leciało ok 70, a po za tym dlaczego jak jest ponad 6k obrotów to już muli ? pozostaje tylko wymiana na 70cc ? czy może źle gaźnik jest wyregulowany ? bo taką wersje też słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Jeśli masz wątpliwości to do mechanika zaprowadź.Oczywiście jest wielce prawdopodobne, że gaźnik niedomaga lub jest inny problem ale to tylko gdybanie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 dużo egzemplarzy tego modelu leciało ok 70, a po za tym dlaczego jak jest ponad 6k obrotów to już muli ? pozostaje tylko wymiana na 70cc ? czy może źle gaźnik jest wyregulowany ? bo taką wersje też słyszałem Z tym 70kmh to naczytałeś się bzdur w internecie a w Twoim przypadku masz za duże przełożenie bo na 4tym biegu powinien na prostej rozwijać 50kmh pod koniec obrotomierza Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiderjo Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 w tym problem, że na 3 od 6k obrotów już obroty ledwo co się podnoszą. Co możecie poradzić ? Tylko zmiana na 70cc czy zębatki zmienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Masz kategorię uprawniającą do poruszania motocyklami? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiderjo Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 A jaki to ma związek z pytaniem ? Chcę się tylko dowiedzieć dlaczego na 3 biegu na +6k obrotów muli na 4 biegu też i jak temu zapobiec czy wymiana na 70cc dużo da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 A jaki to ma związek z pytaniem ? Chcę się tylko dowiedzieć dlaczego na 3 biegu na +6k obrotów muli na 4 biegu też i jak temu zapobiec czy wymiana na 70cc dużo da Bo wymiana na 70ccm zmienia kategorie pojazdu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiderjo Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 No dobrze zmienia, ale możemy kontynuować pytanie ? Czy zmiana na 70cc dużo da czy może tylko gaźnik jest źle wyregulowany, a możę złe zębaki ? Co o tym myślicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.