DarkRed Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 oto nowy nabytek prosto z USA, fotki w linku http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/171168-sie-ma/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Silnik Ironhead? No no niech służy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkRed Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Sprzedawca twierdzi że ten chopper to Harley Davidson, w papierach wpisane jako marka rekonstrukcja "reconstruct" rocznik 1976rama z 1999 paughco sport 57-76 chop. W dowodzie "tiltle" nie jest podana pojemność silnika tylko nr 69XLCH... czyli iron head , jak zarejestrować motocykl który ma wpisanew dowodzie rekonstrukcja ? Edytowane 15 Listopada 2014 przez DarkRed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Reconstruct to taki nasz SAM. Pytanie co masz wpisane jako nr VIN lub ramy.jak był zarejestrowany tam to i tu zarejestrujesz...musisz się tylko ( niestety) dopasować do naszych realiów. Jak rejestrowalem zabytka to kazali mi umowę kupna z właścicielem przynieść. (Juz nie żył, a moto z papierami od jego syna dostałem wraz z podpisana deklaracja itp.) I co? Za godzinę przynioslem umowę i zarejestrowalem... :)). Bez tego może do dzisiaj bym się pytał po forach co zrobić. ..dasz rade.BTW sprzęt super oldschoolowy. Gratulacje. Widać jak się powoli zmienia mentalność i coraz częściej ludzie customy sprowadzają. .. mnie też kusi. Oj kusi... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkRed Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Reconstruct to taki nasz SAM. Pytanie co masz wpisane jako nr VIN lub ramy.jak był zarejestrowany tam to i tu zarejestrujesz...musisz się tylko ( niestety) dopasować do naszych realiów.Jak rejestrowalem zabytka to kazali mi umowę kupna z właścicielem przynieść. (Juz nie żył, a moto z papierami od jego syna dostałem wraz z podpisana deklaracja itp.) I co? Za godzinę przynioslem umowę i zarejestrowalem... :)). Bez tego może do dzisiaj bym się pytał po forach co zrobić. ..dasz rade.BTW sprzęt super oldschoolowy. Gratulacje. Widać jak się powoli zmienia mentalność i coraz częściej ludzie customy sprowadzają. .. mnie też kusi. Oj kusi... W dowodzie rejestracyjnym "tiltle" nie ma nr ramy jest tylko nr silnika, podobno w stanie New Jersey wpisuje się nr silnika, mam osobny papier certyfikat producenta na ramę, z nr ramy, brak pojemności silnika ale do tego można dojść na podstawie nr silnika, prawdopodobnie jest to 900 ccm, jeśli rama jest z 1999 paughco sport model 57-76 chop a silnik, z 1976 to chciałbym rejestrować na zabytek, tylko co będzie w polskim dowodzie SAM ?, można taki custom SAM na zabytek zrobić, czy ktoś już przerabiał ten temat ? Edytowane 16 Listopada 2014 przez DarkRed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkRed Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 link do zdjęć z USA http://www.consignmentcycle.com/vehicleimageall.aspx?cmb=0|239149180|462220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Daj koniecznie znać jak ogarniesz papiery......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.