TheGrinsMaker Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Awaryjny? Bo ja wiem? Kolega ma Multi i jedyna awaria to utopione (po przejeździe przez bród) czujnik ciśnienia w oponie. A akcji serwisowych miał nie więcej niż w swoim BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Janusz, nawet nie bede sie wypowiadal co do Multistrady, bo Ducat to juz wogole ceny z zaswiatow bierze. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Ponieważ udało mi się nakręcić koło 1,5 Tkm, i jest już w pełni odblokowany (BMW dopiero po przeglądzie po 1 Tkm odblokowuje obroty powyżej 9 tys i tryb pro) mogę powiedzieć, że w zasadzie zapierdziela jak FZ1 FAzer, podobna ochrona przed wiatrem (mały jestem) i może ciut wygodniejsze siedzenie. Za to bydle jest wyższe i tylko czubkami palców ziemi sięgam - ale ogarnąłem :cool:. Za to systemy (to za co się płaci) - naprawdę bajka - nawet musiałem już próbować hamowanie ostre w zakręcie w deszczu :angry: - i ten ABS faktycznie w złożeniu działa. Jedynie silnik ciągnie jak pociąg elektryczny - absolutnie linowo rośnie moc (jak w K1200/1300) - nie ma strzału jak w japońskich literkach. W efekcie trzeba patrzyć na licznik, bo brakuje wyczucia przekroczenia 150 km/h. W porównaniu do Multistrady (akurat z kumplem mieliśmy traskę do Giżycka, więc była okazja porównać) to zawieszenie w trybie "comfort" w Multistradzie to faktycznie komfort i bujanie w zakrętach. Tu niestety tryb Road to... fabryczne ustawienie ścigaczy. Na dynamic to już w zasadzie tor. I jedyne do czego muszę przywyknąć, to znak firmowy wszystkich S1000- brak wałka wyrównoważającego czyli... mrówki we wszystkich czterech łapkach. Ale w zasadzie w GSXR1000 i FZ1 powyżej 7 tys. też tak było, więc świat się nie wali. A za tydzień zacznę sprawdzać zachowanie na tygodniowych wakacjach :rolleyes: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Maniek a czy zaobserwowałeś może jakieś dziwne zachowania sprzęgła? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Sprzęgło używa się tylko do ruszania... ale faktem jest, że jak zmienili mi klamkę na akcesoryjną, to sprzęgło po rozgrzaniu inaczej działa niż na zimnym. Znaczy trudniej luz wbić -może to kwestia przyzwyczajenia, ale w serwisie tłumaczyli mi coś o skoku, i że moja klamka jest chińska (nie ma jeszcze żadnych oryginalniejszych do xr-a) - nie wiem ile jest w tym prawdy. Ja mam krótką łapkę, i oryginalna jest tak wygięta, że ledwie sięgałem, a łapie na samym początku, za to akcesoryjna jest bliżej, ale żeby łapała mam odchyloną na maksa (ma 6) - a jest dedykowana do rr. Ale nic to, lada dzień womtech powinien mieć do niego klamki, to się podmieni... oni chyba wiedzą co robią i najpierw pomierzą. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Niby mieli poprawić to w tym roku (tak usłyszałem w salonie), ale mrowienie zostało..., nie to żeby to jakoś przeszkadzało, ale zauważalne po przesiadce z GS-a :) Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 TAk apropo, to wyjdzie nwa S 100 RR :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Ale to w prsyszłym roku oficjalnie i to ma być model na 2019 rok. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.