Skocz do zawartości

Nowość S1000XR - widzieli? :)


Rekomendowane odpowiedzi

Janusz,

 

nawet nie bede sie wypowiadal co do Multistrady, bo Ducat to juz wogole ceny z zaswiatow bierze.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ponieważ udało mi się nakręcić koło 1,5 Tkm, i jest już w pełni odblokowany (BMW dopiero po przeglądzie po 1 Tkm odblokowuje obroty powyżej 9 tys i tryb pro) mogę powiedzieć, że w zasadzie zapierdziela jak FZ1 FAzer, podobna ochrona przed wiatrem (mały jestem) i może ciut wygodniejsze siedzenie. Za to bydle jest wyższe i tylko czubkami palców ziemi sięgam - ale ogarnąłem :cool:. Za to systemy (to za co się płaci) - naprawdę bajka - nawet musiałem już próbować hamowanie ostre w zakręcie w deszczu :angry: - i ten ABS faktycznie w złożeniu działa.

 

Jedynie silnik ciągnie jak pociąg elektryczny - absolutnie linowo rośnie moc (jak w K1200/1300) - nie ma strzału jak w japońskich literkach. W efekcie trzeba patrzyć na licznik, bo brakuje wyczucia przekroczenia 150 km/h. W porównaniu do Multistrady (akurat z kumplem mieliśmy traskę do Giżycka, więc była okazja porównać) to zawieszenie w trybie "comfort" w Multistradzie to faktycznie komfort i bujanie w zakrętach. Tu niestety tryb Road to... fabryczne ustawienie ścigaczy. Na dynamic to już w zasadzie tor. I jedyne do czego muszę przywyknąć, to znak firmowy wszystkich S1000- brak wałka wyrównoważającego czyli... mrówki we wszystkich czterech łapkach. Ale w zasadzie w GSXR1000 i FZ1 powyżej 7 tys. też tak było, więc świat się nie wali.

 

A za tydzień zacznę sprawdzać zachowanie na tygodniowych wakacjach :rolleyes:

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło używa się tylko do ruszania... ale faktem jest, że jak zmienili mi klamkę na akcesoryjną, to sprzęgło po rozgrzaniu inaczej działa niż na zimnym. Znaczy trudniej luz wbić -może to kwestia przyzwyczajenia, ale w serwisie tłumaczyli mi coś o skoku, i że moja klamka jest chińska (nie ma jeszcze żadnych oryginalniejszych do xr-a) - nie wiem ile jest w tym prawdy. Ja mam krótką łapkę, i oryginalna jest tak wygięta, że ledwie sięgałem, a łapie na samym początku, za to akcesoryjna jest bliżej, ale żeby łapała mam odchyloną na maksa (ma 6) - a jest dedykowana do rr.

 

Ale nic to, lada dzień womtech powinien mieć do niego klamki, to się podmieni... oni chyba wiedzą co robią i najpierw pomierzą.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

TAk apropo, to wyjdzie nwa S 100 RR :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...