pihzaba Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Witam, mam problem z cagiva elefant 650 kiedy przekręceam zapłon iskra prztyknie na świecy lecz kiedy kręcę rozrusznikiem znika obawiam sie że to mozę być wina modułów ale poszły by aż 2 na raz może masa gdzieś nie dołańcza proszę o odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Wydzieliłem i poprawiłem początek. Proszę o pisanie po Polsku i nie dublowanie tematów, jeden wystarczy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pihzaba Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 witam zakupiłęm nowe moduły lecz problem nie zniknął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Jeśli moduł ma zasilanie zapłonu z instalacji 12V to znajdź + i masę w kostce modułu , wepnij się tam miernikiem i zmierz jakie jest napięcie podczas kręcenia . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Witam, problem nie jest łatwy do ogarnięcia, i raczej sam nie dasz rady, może to być pojedyncza sprawa , lub nałożenie się kilku:- masa- padnięcie impulsatorów- stare kable wysokiego napięcia- ponowne uszkodzenie zakupionych modułów ( bardzo łatwo je uszkodzić, tak instalacja jest zrobiona)- złe położenie koła , lub nie było odpowiednio dokręcone i się poluzowało ( będzie słychać walenie z lewej strony) Mógłbym co nieco podpowiedzieć, ale z racji tego że motocykl można łatwo zepsuć przez "niezrozumienie się", nie będę tego rozwijał... Jeśli chcesz nadal użytkować prawidłowo ten motocykl , to oddaj do mechanika - elektryka, i to takiego co da gwarancję "na iskrę", oraz proponowałbym porządny serwis tego motocykla, też przy użyciu specjalisty:- wymianę pasków ( co 6000 km), sprawdzanie napięcia co 3000 km- wymianę oleju ( robi się co 3000 km a podczas exploatacji w okolicach Ksebek i Nowej Rudy co 1500 km)- sprawdzenie filtracji powietrza - króćce ssące, czy nie mają pęknięć, gumowy łącznik z ramy do puszki filtra powietrza czy nie ma pęknięć, jeśli filtr jest papierowy to w warunkach exploatacji w w/w okolicach wymiana co 1000 km, a gąbkowy co 1000 km czyszczenie i nasączanie specyfikiem do gąbkowych filtrów powietrza- luzy zaworowe - sprawdzenie i ewentualna regulacja co 3000 km Jak chcesz innych informacji to zapraszam na priva, co nieco się wie n/t Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.