Skocz do zawartości

Cagiva, problem z modułem?


pihzaba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z cagiva elefant 650 kiedy przekręceam zapłon iskra prztyknie na świecy lecz kiedy kręcę rozrusznikiem znika obawiam sie że to mozę być wina modułów ale poszły by aż 2 na raz może masa gdzieś nie dołańcza proszę o odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydzieliłem i poprawiłem początek. Proszę o pisanie po Polsku i nie dublowanie tematów, jeden wystarczy.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli moduł ma zasilanie zapłonu z instalacji 12V to znajdź + i masę w kostce modułu , wepnij się tam miernikiem i zmierz jakie jest napięcie podczas kręcenia .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, problem nie jest łatwy do ogarnięcia, i raczej sam nie dasz rady, może to być pojedyncza sprawa , lub nałożenie się kilku:

- masa

- padnięcie impulsatorów

- stare kable wysokiego napięcia

- ponowne uszkodzenie zakupionych modułów ( bardzo łatwo je uszkodzić, tak instalacja jest zrobiona)

- złe położenie koła , lub nie było odpowiednio dokręcone i się poluzowało ( będzie słychać walenie z lewej strony)

 

Mógłbym co nieco podpowiedzieć, ale z racji tego że motocykl można łatwo zepsuć przez "niezrozumienie się", nie będę tego rozwijał...

 

Jeśli chcesz nadal użytkować prawidłowo ten motocykl , to oddaj do mechanika - elektryka, i to takiego co da gwarancję "na iskrę", oraz proponowałbym porządny serwis tego motocykla, też przy użyciu specjalisty:

- wymianę pasków ( co 6000 km), sprawdzanie napięcia co 3000 km

- wymianę oleju ( robi się co 3000 km a podczas exploatacji w okolicach Ksebek i Nowej Rudy co 1500 km)

- sprawdzenie filtracji powietrza - króćce ssące, czy nie mają pęknięć, gumowy łącznik z ramy do puszki filtra powietrza czy nie ma pęknięć, jeśli filtr jest papierowy to w warunkach exploatacji w w/w okolicach wymiana co 1000 km, a gąbkowy co 1000 km czyszczenie i nasączanie specyfikiem do gąbkowych filtrów powietrza

- luzy zaworowe - sprawdzenie i ewentualna regulacja co 3000 km

 

Jak chcesz innych informacji to zapraszam na priva, co nieco się wie n/t

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...