Skocz do zawartości

VF750c magna RC43 pytanie odnośnie gaźnika


marcinku
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie podpowiedzcie mi proszę jaką funkcję pełnią aluminiowe "kubki" nakładane na gaźniki określane w serwisówce jako air funnel ?

Poprzedni mechanik trochę je zmasakrował przy demontażu i zastanawiam się czym to grozi jeśli ich nie będzie. Bez nich moto pracuje równo i płynnie a z nimi trochę pływają obroty. Można je wywalić bez większej szkody czy raczej szukać na rynku i wyjasnić dlaczego z nimi obroty pływają ? Filtr powietrza zmieniony na K&N.

 

dzięki za pomoc

 

pozdr

 

dokładnie chodzi o:

http://allegro.pl/wlot-powietrza-gaznika-honda-vf-750-magna-czesci-i4677265472.html

Edytowane przez marcinku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te doloty wpływają na moment obrotowy w jakims tam zakresie obrotów. Tak samo się stosuje różnej długości kolanka w silnikach (np w 4 cylindrach kolanka mają różny kształt lub długość)

ok. ale co byś zrobił w takiej sytuacji ? wywalić ? i co może być przyczyną że pływa ?

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. ale co byś zrobił w takiej sytuacji ? wywalić ? i co może być przyczyną że pływa ?

 

pozdr

 

załóż jak były i zrób synchronizację gaźników-na falowanie powinno pomóc

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te rurki zmieniają charakterystyke falową dolotu . Jeśli ogólne wrażenie i spalanie bez nich bedzie Ci bardziej odpowiadać no i nie będzie to skutkowac jakimś lewym powietrzem spoza filtra to możesz wywalić .

Konstruktorzy Hondy zrobili też zdychająca panewkę w cbx-ie i kiepskie smarowanie w którymś tam modelu VF . A np. konstruktorzy V-MAXa popełnili kulawy układ smarowania którego "zalety" miał okazję poznać na żywca pewien użytkownik w jedym z tutejszych tematów .Żeby nie było że to wina wesołych lat 70 i 80 to 1000rr potrafiła spalić tyle oleju na 100km co stary dobry ruchol . A konstruktorzy Kawasaki nie wytrzeźwieli do dziś :D

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te rurki zmieniają charakterystyke falową dolotu . Jeśli ogólne wrażenie i spalanie bez nich bedzie Ci bardziej odpowiadać no i nie będzie to skutkowac jakimś lewym powietrzem spoza filtra to możesz wywalić .

Konstruktorzy Hondy zrobili też zdychająca panewkę w cbx-ie i kiepskie smarowanie w którymś tam modelu VF . A np. konstruktorzy V-MAXa popełnili kulawy układ smarowania którego "zalety" miał okazję poznać na żywca pewien użytkownik w jedym z tutejszych tematów .Żeby nie było że to wina wesołych lat 70 i 80 to 1000rr potrafiła spalić tyle oleju na 100km co stary dobry ruchol . A konstruktorzy Kawasaki nie wytrzeźwieli do dziś :D

dzięki bardzo

janosikkk

:) o to właśnie mi chodziło - sprawdzę i porównam ale wiem że mu nie zaszkodzę sprawdzając - jeszcze raz dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...