Skocz do zawartości

marcinku

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    VF750
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Legnica

Osiągnięcia marcinku

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. wymieniłem na oryginalny. Jak dla mnie to zwykły mechaniczny - nie ma tam doprowadzenia żadnego podciśnienia i jak sprawdzałem zasadę działania to jest dokładnie tak jak pisałem. Dodatkowo żebyśmy się dobrze zrozumieli jak moto stoi to nic się nie dzieje i nic nie cieknie obojętnie w jakiej pozycji jest kranik. Jak jeżdżę co parę dni to również wszystko ok. Ale jak postawię na miesiąc, dwa lub dłużej to po odpaleniu leje się z niej jak nie wiem co :(
  2. hmmm dzięki za sugestię, ale wydawało mi się że kranik działa na zasadzie on - puszcza paliwo z góry smoka, off nie puszcza w ogóle, reserve puszcza otworem z dołu smoka. Tak dokładnie jest po otwarciu w pozycję on paliwo jest puszczane. Poza tym ponieważ kranik przeciekał na zewnątrz to w ubiegłym roku go wymieniałem i wycieki zniknęły. Wg mnie coś jest nie tak ale raczej w gaźnikach tylko nie potrafię zdiagnozowac co :(
  3. Witam wszystkich, Podpowiedzcie proszę co może być przyczyną: Po dłuższym postoju (kilka miesięcy) bez uruchamiania po odpaleniu z silnika (dokładniej spod gażników) leje się ciurkiem paliwo. Silnik pracuje normalnie ale niestety cały czas wylewa się paliwo i nie wiadomo skąd. Była sugestia wieszających się zaworków iglicowych dlatego na koniec ubiegłego sezonu zostały wymienione zestawy naprawcze w każdym z 4 gaźników, przy okazji wymieniono króćce dolotowe oraz zrobiono czyszczenie i synchronizację gaźników. Niestety zima przyszła szybko i moto zdążył przejechać tylko ok 100km. Teraz pierwsze odpalenie po zimie i znowu to samo leje się jakby ktoś szklanką wylewał spomiędzy gaźników. Co może być przyczyną i gdzie tego szukać ? Któryś z pływaków dziurawy ? pozdrawiam
  4. dzięki bardzo janosikkk :) o to właśnie mi chodziło - sprawdzę i porównam ale wiem że mu nie zaszkodzę sprawdzając - jeszcze raz dzięki :)
  5. no właśnie osoba która robi synchronizację sugeruje żeby wywalić .... :(
  6. ok. ale co byś zrobił w takiej sytuacji ? wywalić ? i co może być przyczyną że pływa ? pozdr
  7. Witam, Panowie podpowiedzcie mi proszę jaką funkcję pełnią aluminiowe "kubki" nakładane na gaźniki określane w serwisówce jako air funnel ? Poprzedni mechanik trochę je zmasakrował przy demontażu i zastanawiam się czym to grozi jeśli ich nie będzie. Bez nich moto pracuje równo i płynnie a z nimi trochę pływają obroty. Można je wywalić bez większej szkody czy raczej szukać na rynku i wyjasnić dlaczego z nimi obroty pływają ? Filtr powietrza zmieniony na K&N. dzięki za pomoc pozdr dokładnie chodzi o: http://allegro.pl/wlot-powietrza-gaznika-honda-vf-750-magna-czesci-i4677265472.html
  8. dzięki za info - droga to zabawa? - są do tego jakieś zestawy naprawcze czy po prostu trzeba zobaczyć co się wyrobiło ?
  9. Witam, Co może być przyczyną: Moto Magna VF750c RC43. Kręci i pali. Co jakiś czas (niestety coraz częściej) podczas odpalania dźwięk jakby rozrusznik "nie załapał" - tzn kręci, ale jakby nie zazębiał się z jakąś zębatką od silnika. Duża zabawa z tym ? Potrzebne jakieś części ? Proszę o info co z tym mozna... dzięki i pozdrawiam
  10. tak zrobię. Sprawdzę jutro jeszcze tylko przewody WN, i te dochodzące do aparatu zapłonowego i jak nie da efektu to serwis. Myślałem o pełnym serwisie, ale wiesz jak to jest - pogoda jest i chciałoby się pośmigać .... :) Dzięki wszystkim za pomoc - jak coś znajdę to dam znać :)
  11. oczywiście z tą butlą to tylko w garażu :) nie myślałem absolutnie o jeździe ... a o co chodzi z tym podciśnieniem ? Pomiędzy gaźnikami 1 a 3 cylindra jest trójnik na który wchodzi gumowa rurka która nie jest nigdzie podpieta ale jak się doczytałem w serwisówce to jest to oznaczone 9 - No. 6 vacuum tube (from AVCV) i widziałem na róznych filmaqch że jest przypinana do filtru powietrza lub niepodpieta nigdzie ... może tu jest pies pogrzebany ? Chociaż podciśnienie doszukałem się z drugiej strony- że wychodzi pod lewy dekiel pod zbiornikiem jeśli się nie mylę. nie wiem już głupi jestem .... chyba zakończy się na lawecie ;( .... tylko cały czas zastanawiam się jeżeli zbiornik, podciśnienie, zawór, filtr, pompka - to czemu kolanko od trzeciego jest chłodne ? przewody sprawdzę - dzięki za radę - jak zamienię miejscami i będzie dalej to samo (zimne kolanko) to bedę miał chyba z głowy ? sorki - napisałeś o nie WN a ja o nich myślałem - faktycznie może to te przed cewką ...
  12. tylko wiesz to było tak jakbyś podczas jazdy ktoś bawił się przełącznikiem "jedzie/nie jedzie". Czyli skokowo znikało się i pojawiało z powrotem. Stąd moje pytanie tak nagle ... Ale co jakbym zamiast zbiornika podpiął butlę z benzin (oczywiście z odpowietrzeniem) to temat powinien zniknąć ? A odnośnie modułów - jak dobrze widziałem tam są dwa - na przednie i tylne cylindry - czy można je zamieniać między sobą w celu weryfikacji ?
  13. dzięki za podpowiedź, ale wydaje mi się że problemu paliwowego na etapie bak - nie ma - widzę filtr paliwa który jest za bakiem i jest pełny paliwa, jego drożność jest ok sprawdzałem nawet spuszczając paliwo z baku. Z otwartym korkiem też chodzi nie halo, a odpowietrzenie przedmuchiwałem i drożne. Zastanawia mnie to zimne kolanko w 3 cylindrze, ale z drugiej strony podczas jazdy efekt był taki że ciągnał/ nie ciągnął to było na zasadzie sekunda ok potem sekunda do kitu i tak na zmianę a potem w ogóle spadek mocy i lipa. Dlatego zastanawiam się czy nie mógł się przypchać gaźnik od tego cylindra ewentualnie jakiś przewód paliwowy do niego doprowadzający. Nie wiem jak to prosto sprawdzić a z drugiej strony nie chciałbym rozebrać gaźników na czynniki pierwsze a potem szukać kogoś kto mi to złoży ;) Z tymi fajkami nie wiedziałem, dzięki za uwagę mam nadzieję że nic gorzej nie zmalowałem ... A z tymi luzami - mogą się tak nagle same przestawić ?
  14. Witam, Szanowni Forumowicze - pomocy ! Jestem nowy posiadaczem Magny VF 750 z 1993 r. Po zakupie silnik chodził ok. Niestety ślizgało się sprzęgło więc cieszyć się tym zakupem za bardzo nie mogłem. Po poprawie montażu linki wszystko było ok. Następnie musiałem poprawić wyciek ze zbiornika paliwa - na te potrzeby był on demontowany. Do tego momentu motor u mnie przejechał 250 km na ślizgającym się sprzęgle i potem może z 10 km normalnie. No i dochodzę do sedna - przy ostatnim wyjeździe po zrobieniu kilku km nagle zaczął przerywać tak jakby ktoś zaczął odłączać zapłon - duży spadek mocy, zmiana kultury pracy, głośniejsza praca, ale chodził. Po wyłączeniu i odstaniu paru minut odpala i chodzi ok. W ten sposób wróciłem do domu na 3 razy. Za każdym razem po ostygnięciu przez 2-3 km ok i potem znowu to samo. Postanowiłem zacząć od najprostszego a mianowicie wymiany świec i naładowanie aku. Świece nówki, aku naładowane. Po odpaleniu już bez nagrzewania chodzi jakby dziwnie (tak jak podczas ostatniego powrotu). Nie ma mocy próba dodania gazu kończy się zgaśnięciem. Napięcie na aku przy włączonych światłach 13,6 V. Po kolei zacząłem ściągać fajki przy pracującym moto jednak jak na moje ucho nie dało to żadnego efektu. W końcu wymysliłem że zdejmę i sprawdzę filtr powietrza-czysto. Bez filtra też nie pracuje ok. Zacząłem macać kolanka i wydaje mi się że w 3 cylindrze jest chłodne. Wyciągnałem świecę - iskra jest. Dla pewności opaliłem nad kuchenką - zero efektu. Wyciągnałem świecę z z 1 cylindra żeby sobie porównać jakość iskry - wydaje mi się że są takie same. Pytanie co to może być ? Od czego zacząć ? Czy wyciąganie zbiornika mogło spowodować zassanie syfu do gaźnika i jego przypchanie ? Wcześniej mechanikowi robiącemu reulacje sprzęgła skończyło się paliwo czyli wyssał wszystko do końca. Jak sprawdzić czy paliwo dochodzi do cylindra nie rozbierając pół silnika ? pozdrawiam i liczę na pomoc
  15. Witam wszystkich, Szukam jakiejś informacji na temat zegarów do VF 750c (RC43) z 1993 (nowszy model). Czy możecie mi pomóc w tej gestii ? Mam moto z jakimś nieoryginalnym licznikiem który dodatkowo nie chodzi (ślimak działa, linka kręci). Chciałbym to wyrzucić i w to miejsce wstawić coś "normalnego" ;) Najlepiej oryginał (prędk. i obrotomierz), ale już od dłuższego czasu śledzę przeróżne strony w poszukiwaniu odpowiednich zegarów i nic, a z serwisu to kosmos. Czy możecie polecić co można by wstawić w to miejsce ? Może coś można zaaplikować na te potrzeby z innego moto, niekoniecznie hondy ? albo coś z tuningowych rozwiązań ? Na co zwrócić uwagę przy doborze ? z tego co widziałem to prędkościomierz w niej jest na linkę. Mieliście z tym może jakieś doświadczenia ? Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...