adamooo Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 witam mam pytanie kupiłem honde cr 125 która leżała około 15 lat rozebrałem cylinder i jest zatarty chciałem wbić tuleję ale pojawił się problem ktoś już to rozbierał i głowicę od cylindra jakimś szpikulcem rozdzielał i są dwie rysy na cylindrze pod uszczelką pod głowicą .Moje pytanie jest czy jak wbije nową tuleje dam nowy tłok nie będzie goniło wody ?? do cylka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Jeśli rysy nie są głębokie,to planowanie cylindra załatwi sprawę Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Ja bym się martwił stopniem sprężania, a nie szczelnością układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 sprężanie by było po plantowaniu tylko czy nie będzię potem tłok o głowice walił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Musisz zmierzyć odległość tłoka od głowicy za pomocą cyny lub modeliny. Minimalna odległość tłoka od głowicy dla pojemności 125cc wynosi 0,7-0,9 mm. Tyle, że trzeba jeszcze dobrać odpowiedni stopień sprężenia dla paliwa na którym będziesz jeździł. Czyli przy tak małej odległości komorę spalania będzie trzeba odpowiednio powiększyć. Jeżeli za bardzo splanujesz cylinder będzie trzeba go trochę podnieść uszczelką. Zmieni się trochę charakterystyka silnika ale będzie to chodziło. Zabierz się do czytania lepiej:http://mototune14.blogspot.com/2011/02/two-stroke-tuning.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Musisz zmierzyć odległość tłoka od głowicy za pomocą cyny lub modeliny. Minimalna odległość tłoka od głowicy dla pojemności 125cc wynosi 0,7-0,9 mm. Tyle, że trzeba jeszcze dobrać odpowiedni stopień sprężenia dla paliwa na którym będziesz jeździł. Czyli przy tak małej odległości komorę spalania będzie trzeba odpowiednio powiększyć. Jeżeli za bardzo splanujesz cylinder będzie trzeba go trochę podnieść uszczelką. Zmieni się trochę charakterystyka silnika ale będzie to chodziło. Zabierz się do czytania lepiej:http://mototune14.blogspot.com/2011/02/two-stroke-tuning.htmlDobra lektura :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 no ok teraz powstał inny problem http://allegro.pl/tuleja-cylindrowa-honda-cr-125-2002-tulejowanie-i4591903010.htmlczy taka tuleja by pasowała bo to jest z roku 2002 a mój jest napewno starszy bo z niemiec został przywieziony i leży 15 lat to może być z roku około 88 93 pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Oddaj cylinder do fachowca. On będzie wiedział jaką tuleję wstawić.Polecam Motor-tech z Katowic Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 wolał bym to zrobić jak najtańszym kosztem bo cross idzie odrazu do sprzedania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 wolał bym to zrobić jak najtańszym kosztem bo cross idzie odrazu do sprzedania To super, postawa godna pochwały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 jak najtanszym kosztem, i potem chcesz sprzedać motor robiony na najtanszych czesciach który pojeździ kilka dni? jesli jestes takiego zdania polecam motor sprzedac w częsciach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 zdanie zmienione :D byłem dziś w sklepie i dowiedziałem się że cylinder jest jakiś tuningowy który kosztuję 1800zł więc dokupie do niego tłok nad wymiar doddam cylinder do szlifu i będzie git ]tylko ile mają go splantować żeby 2 uszczelki wsadzić a tak wogule to trzeba je będzie wsadic pod cylinder czy głowice?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 2 uszczelki ? a co ty odprężasz pod turbo ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Kwestia tego jak głębokie są rysy i jaka będzie odległość tłoka od głowicy po planowaniu. Nie wiem jak chcesz zrobić aby dwie uszczelki pod głowicą trzymały kompresję. Być może będziesz musiał tylko powiększyć komorę spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 3 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 wyślę foty sami ocenicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.