Skocz do zawartości

Kilka modeli 125'ek do rozpatrzenia.


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, przechodząc do konkretu, chciałbym na wstępie zaznaczyć, czego od motocykla wymagam. Otóż, wymagam wygodnego siodła, oraz miejsca na pasażera i niezawodności, tym bardziej, że chcę kupić "używkę". Motocykl ma przeznaczenie czysto rekreacyjne, na drugim planie jest dojazd codzienny dojazd po 10km w jedną stronę.

Także, myślę o modelach takich, jak:

Aprilia RS4 125

Yamaha YZF R125

Oraz takie nakedziki, jak:

Yamaha MT125

Honda MSX125

Dzięki za wszelkie odpowiedzi!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o siodło w R125 - nie jest ono wygodne.

Jeden koleś ode mnie z grupy ma takowy motocykl i mówi, że siodło jest do bani i dupa odpada. Poza tym, nie wiem jak w PL, ale Rjeju RS3 jest tańszy, ma ten sam silnik co R125 i jedzie szybciej.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bierz Varadero i będzie ok! ;)

 

Pozdr.

F.

Powiem Ci, że przed chwilą zacząłem myśleć o szosówkach. Niestety, Varadero, ani trochę mi nie pasuje. Ale co myślicie o wygodzie jazdy? W grę wchodzi nawet 300km w jedną stronę - co jest bardzo męczące dla kierowców. Na jakim sprzęcie nie będę tak narzekał na ręce? Czy to jest możliwe na tych 125'kach ścigaczopodobnych? Czy może lepiej załapać się na jakiegoś nakeda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, na wszystkim da się jeździć daleko. Ja ostatnio zrobiłem na Suce ponad 420 mil, jechałem z typem od wspomnianego RS3. On na ręce nie narzekał tak bardzo, ale mówił, że dupa i dolna część pleców przez dwa dni go bolały :D. Na temat R125 nic Ci nie powiem, bo gość, który nią śmiga poddaje się bardzo szybko.

Jedna znajoma jeździ na Lexmoto XTR i sobie chwali wygodę pomimo urazu biodra w wypadku. Tylko ona jest mniej więcej mojego wzrostu, czyli w butach jakieś 172-175 cm :D

Trza było tyle rosnąć? :D :D :D

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno na małym sportowym sprzęcie (zwłaszcza jak masz tyle wzrostu), nie będzie Ci wygodnie. Dlatego właśnie zaproponowałem Varadero, bo jest największy i pozycja też jest wygodna. Każdy naked również powinien być bardziej wygodny z racji zajmowanej na nim pozycji.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, na wszystkim da się jeździć daleko. Ja ostatnio zrobiłem na Suce ponad 420 mil, jechałem z typem od wspomnianego RS3. On na ręce nie narzekał tak bardzo, ale mówił, że dupa i dolna część pleców przez dwa dni go bolały :D. Na temat R125 nic Ci nie powiem, bo gość, który nią śmiga poddaje się bardzo szybko.

 

Jedna znajoma jeździ na Lexmoto XTR i sobie chwali wygodę pomimo urazu biodra w wypadku. Tylko ona jest mniej więcej mojego wzrostu, czyli w butach jakieś 172-175 cm :D

 

Trza było tyle rosnąć? :D :D :D

No, niestety, a teraz mam problemy z doborem wierzchowca XD

Czyli brać pod uwagę ze ścigaczopodobnych, Yamaszkę, Aprilia wypada (przynajmniej tak zrozumiałem)

A z nakedów? Na przykład KTM Duke?

 

Na pewno na małym sportowym sprzęcie (zwłaszcza jak masz tyle wzrostu), nie będzie Ci wygodnie. Dlatego właśnie zaproponowałem Varadero, bo jest największy i pozycja też jest wygodna. Każdy naked również powinien być bardziej wygodny z racji zajmowanej na nim pozycji.

 

Pozdr.

F.

Słyszałem, że to wielkie, ale nie mój gust, nie udało się ustrzelić Hondzie dziesiątki, przynajmniej u mnie. Gabarytowo - fajnie. Ale to ma taką brzydką sylwetkę. :/ A ja bardziej coś krzykliwego i sportowego, w ramach możliwości nakedów i tych ścigaczów.

Edytowane przez Deplay
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie jeśli wolisz coś krzykliwego a ma być jednocześnie wygodne obstawiałbym wspomnianego przez Ciebie małego Duke. Wygląda super.

 

Pozdr.

F.

I nie ma co liczyć na wygodę u Aprilki, albo Yamaszki?

Masz jeszcze coś do polecenia? Wspomniałeś, że Duke jest mały. Zmieszczę się na nim?

Edytowane przez Deplay
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, niestety, a teraz mam problemy z doborem wierzchowca XD

Czyli brać pod uwagę ze ścigaczopodobnych, Yamaszkę, Aprilia wypada (przynajmniej tak zrozumiałem)

A z nakedów? Na przykład KTM Duke?

 

Słyszałem, że to wielkie, ale nie mój gust, nie udało się ustrzelić Hondzie dziesiątki, przynajmniej u mnie. Gabarytowo - fajnie. Ale to ma taką brzydką sylwetkę. :/ A ja bardziej coś krzykliwego i sportowego, w ramach możliwości nakedów i tych ścigaczów.

Jeśli weźmiesz pod uwagę zdanie baby, to naprawdę zastanów się nad Varadero. Gabarytowo największy, jak miałam, wszyscy niezorientowani w temacie strzelali że to jakaś 600-tka, więc skoro wygląd jest dla Ciebie istotny, to będzie to fajny wybór.

Większość 125-tek będzie mniejsza, a na CBR-ce 125 nawet ja wyglądam jak hipopotam na osiołku (mam 164 cm, 60 kg)

Poza tym w serii dostajesz grzane manetki, regulację zawiasu i bardzo, ale to bardzo wygodne siodło. Pozycja za kierą wymarzona....

Właściwości jezdne-super.

Przed zakupem Viaderko wyglądało dla mnie Okrooooooopnie, fuj. Ale dałam sie namówić na przymiarkę i przejażdżkę, strzeliłam sobie focię (oczywiście po max opuszczeniu zawiasu) i padłam.

Mierzyłeś się na żywo do Varaderki albo TDM-a na przykład? Spróbuj, naprawdę watro, zyskują przy bliższym poznaniu.

Mały Duke rzeczywiście jest jednym z najpiękniejszych motków jakie widziałam, dlatego zamówiłam Duke'a, ale 390.

Przymierzałam się do 125, bo gabarytowo 125 i 390 są takie same prawie, i nawet bez opuszczania zawiasu był dla mnie ok, ale dla własnej wygody poprosiłam dealera o opuszczenie mojego "księcia" o 2-3 cm w dół, (łatwiejsze parkowanie).

Szukałam oczywiście Duke'a używki, ale nie trafił się żaden w miarę prosty....

Podsumowując biorąc małego Duke'a dostaniesz mniejsze moto za większą forsę.

Oczywiście zrób jak uważasz, ale uważaj co robisz :wink:

Nie byłabym babą, gdybym nie zakończyła drobną uszczypliwością.

Co to za świat, gdzie najważniejszą składową wyboru moto dla mężczyzny jest jego wygląd :banghead:

 

Mam nadzieję, że się nie obraziłeś, cokolwiek wybierzesz, życzę szerokości i bardzo sie cieszę że dołącza do nas kolejna osoba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyosung GT125. Gabarytowo nie wiem czy nie małe wiadro, a przynajmniej naked, prawie 15 kucy i daje radę poruszać się do przodu nawet w dwie osoby (niemałe i nie lekkie ;-) ).

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyosung GT125. Gabarytowo nie wiem czy nie małe wiadro, a przynajmniej naked, prawie 15 kucy i daje radę poruszać się do przodu nawet w dwie osoby (niemałe i nie lekkie ;-) ).

Masz rację, tego motka nie brałam pod uwagę, pewnie dlatego, że nie znam i trochę sie zawstydzilam. :blush:

Ale już obejrzałam sobie ( niestety tylko w necie ) i wygląda ciekawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...