Spider Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Ma ktoś może jakiś ciekawy patent na wykonanie blokady manetki gazu,a może są jakieś gotowe blokady. Chciałbym trochę poświrować na motocyklu a do kilku trików potrzebowałbym stałej prędkości i do tego przydałoby mi się zblokować manetkę gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 hehe widze że jakiś "swój" ziom ja gaz blokowałem w bardzo prymitywny sposób acz kolwiek udany, więc tak urywałem kawałem szmatki i wkrecałem jak pomiędzy manetke a ta "puszeczke" ze wszytskimi przełącznikami, myśle ze dobrze wytłumaczyłem :roll: hey powiedz jakie trocki robisz?? jak coś foty zapodawaj a czym pomiatasz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 A więc tak, w świrowanie ma moto dopiero zaczynam się bawić.Kilka numerów nawet mi wychodzi-na tylnym, na przednim (ale tylko zatrzymanie a nie jazda) chciałem spróbować ślizgania się na butach za moto czy stawania na zbiorniku ale właśnie do tago porzebuję zblokować gaz.Dzięki za odp.Jeżdżę BANDYTĄ.Kilka moich fotek jast w albumie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Ja sie kiedyś wyje*ałem na plaży i coś takiego miałem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Hey do stawania na zbiornik czy siedzenie nie potrzebna blokada gazu, co innego ze slizganiem sie za moto ale mowie Ci stanąć na moto to nic trudnego :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 A więc tak' date=' w świrowanie ma moto dopiero zaczynam się bawić.Kilka numerów nawet mi wychodzi-na tylnym, na przednim (ale tylko zatrzymanie a nie jazda) chciałem spróbować ślizgania się na butach za moto czy stawania na zbiorniku ale właśnie do tago porzebuję zblokować gaz.Dzięki za odp.Jeżdżę BANDYTĄ.Kilka moich fotek jast w albumie.[/quote'] hahah ladny lol moj ziomal , jeszcze b6 nierozbiles??? poczekaj wroce niedlugo to obmyslim patetps skad dowiedziales sie o tym 4um??? bo ja Ci sie niechwalilem :mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Sprzęta jeszcze nie rozbiłem ale jestem na najlepszej drodze do tego zeby przerobić go tak jak gsx-r :buttrock: tak apropo to wracaj z tego zadupia bo nie ma z kim poświrować po mieście :smile2: a forum sam znalazłem i nie mam adresu od ciebie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 hehe widze że jakiś "swój" ziom ja gaz blokowałem w bardzo prymitywny sposób acz kolwiek udany' date=' więc tak urywałem kawałem szmatki i wkrecałem jak pomiędzy manetke a ta "puszeczke" ze wszytskimi przełącznikami, myśle ze dobrze wytłumaczyłem :roll: hey powiedz jakie trocki robisz?? jak coś foty zapodawaj a czym pomiatasz???[/quote'] Patent ze szmatką sprawdza się całkiem dobrze :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 moze podnies sobie wolne obroty???np na jakies 3 tys :twisted: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Masz w swoim sprzęcie dwie linki - wystarczy pokombiniwać ze spręzyną przy gaźnikach. Dość mocne napięcie linek też powoduje opory na manetce. Nie wiem czy dobrze kombinuję, bo najczęsciej w warsztacie działm tak, by wszystko się elegancko cofało a tutaj wręcz odwrotnie :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Dokładnie tak jak Paweł napisał. Ja mam w gpz 2 linki i śrube napinającą 10cm od manetki na lince. Regulując napięcie mogę "zatrzymać" manetkę.Pzdr [/b][/center] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 A nie wystarczyłoby po prostu włączyć ssanie? Ogólnie jazda na ssaniu powoduje przenikanie paliwa do misy olejowej ale czy przez te kilka sekund coś może się przedostać pod tłoki? Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Jak masz crashe przy kierownicy to poprostu wkładasz podkładkę i dokręcasz i można świrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Dzięki za wszystkie propozycje. Wypróbuję i zdam relację. Jak narazie to szmatka wystarczyła żeby nauczyć sie stawać na baku i zaliczyć jedną glebę :buttrock: wszystkim polecam crachpady lub gmole - mogą wiele uratować :smile2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.