marek hd Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 witam. jak w temacie zakleszczaj mi sie biegi w mym sporciaku .. czasem jest tak ze zakleszczy sie i nie mozna go wyrzucic..nie jest to regula wystepuje przypadkowo. czy regulacja sprzegla pzryniesie zamierzony efekt by biegi nie zakleszczaly sie ...i tu pytanie jak zaczac regulacje by dobrze wyregulowac.?? czy to pomoze ?? moze olej zmienic ? hm... chce to usunac ale czy sie da? :banghead:pzdr sportster xl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Bieg nie moze sie "zakleszczyc", natomiast mechanizm zmiany biegow moze miec np slabsza sprezyne co spowoduje niemoznosc wyrzucenia biegu i przejscia na drugi. Sadze ze pojedz do warsztatu z tym uszkodzeniem zeby samemu nie szukac igly w stogu siana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) witam. zakleszczanie moze niefortunne slowo..ale bieg sie wbija ale pozniej trudno go wyluzowac?/wiesz kolego mam troche mozliwosci i moge sam obejrzec to ale trzeba by kape odjac itd.. jest troche roboty ..dzis zobacze stan oleju moze on jest winnien. warsztat to ostatecznosc ... dla mnie ...nie chodxi o kase ..... lubie sobie pokrecic i mysle ze nie jest to takie skomplikowane... tak mysle..pzdr Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez marek hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 witam. zakleszczanie moze niefortunne slowo..ale bieg sie wbija ale pozniej trudno go wyluzowac?/wiesz kolego mam troche mozliwosci i moge sam obejrzec to ale trzeba by kape odjac itd.. jest troche roboty ..dzis zobacze stan oleju moze on jest winnien. warsztat to ostatecznosc ... dla mnie ...nie chodxi o kase ..... lubie sobie pokrecic i mysle ze nie jest to takie skomplikowane... tak mysle..pzdr Jak to takie proste to po co pytasz? ;) Blokuje się każdy bieg? Mozesz wrzucić 1-luz-2-3? A w drugą stronę? Regulacja sprzęgła to w H-D jedna z czynności obsługowych przy przeglądzie, nie robiłeś tego nigdy? Olej raczej nie jest winny ale może, może (stary, niewłaściwy do typu motocykla?). Ja bym sprawdził jeszcze cięgła jak złapią jakiegoś luzu to czasami podobne cyrki się dzieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Jak to takie proste to po co pytasz? ;) Blokuje się każdy bieg? Mozesz wrzucić 1-luz-2-3? A w drugą stronę? Regulacja sprzęgła to w H-D jedna z czynności obsługowych przy przeglądzie, nie robiłeś tego nigdy? Olej raczej nie jest winny ale może, może (stary, niewłaściwy do typu motocykla?). Ja bym sprawdził jeszcze cięgła jak złapią jakiegoś luzu to czasami podobne cyrki się dzieją.pytam zawsze. nikt nit jest madry do konca.. :) czlek sie uczy cale zycie.. no wlasnie ciegla troche maja luzu......a blokuje sie nie kazdy jest to nieregularne ..jest roznica miedzy proste a nie skomplikowane .....pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Wymień olej, wyreguluj sprzęgło i sprawdź co się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Wymień olej, wyreguluj sprzęgło i sprawdź co się dzieje.ok. zabiore sie jutor za to ... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.