BARTEK1 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 witam wymieniam tarcze sprzengla (REKLUSE -polautomat) po zlozeniu wrzucam bieg silnik gasnie wszystkie ustawienia na lince nie pomagaja powinno wszystko fanie chodzic ale czuje ,ze jest gdzies jakis opur .Czy nie powinienem zgrac jakis punktow na koszu i docisku ,w Ktm widzialem robi sie koncowe ustawienie imbusem .Skrecalem to juz chyba dziesiec razy jakies punkty ,kreski zauwazylem szecze to nie wiem co dalej robic z gory dzieki za podpowiedzi-zrobilem zdjecia moze to cos pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Genezi Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Może i głupie pytanie, ale czy przy wbijaniu biegu masz złożoną podpórkę, nóżkę lub stojak centralny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 to sprzęgło działa odśrodkowonie masz zbyt wysokich obrotów ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK1 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 ten motocykl nie ma nozki to cross , obroty tez sa ok , znalazlem jakies filmiki montazu podobnego sprzegla i tam zauwazylem , ze po miedzy ostatnia tarcza sprzengla a dociskiem wklada sie druciki dystansowe i to jest chyba ta regulacja.Jezeli drucik nie w chodzi pomiedzy to nalezy wymienic tarcze na ciezsza nie moze byc tez za luzno.Jutro bede prubowal to dam znac pozdrawiamDzisiaj zauwazylem ,ze tarcza dociskowa nie podnosi sie przy nacisknieciu sprzengla dlatego ten opor na dzwigni,czyli musi byc jakies ustawienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 ten motocykl nie ma nozki to cross , obroty tez sa ok , znalazlem jakies filmiki montazu podobnego sprzegla i tam zauwazylem , ze po miedzy ostatnia tarcza sprzengla a dociskiem wklada sie druciki dystansowe i to jest chyba ta regulacja.Jezeli drucik nie w chodzi pomiedzy to nalezy wymienic tarcze na ciezsza nie moze byc tez za luzno.Jutro bede prubowal to dam znac pozdrawiam Dzisiaj zauwazylem ,ze tarcza dociskowa nie podnosi sie przy nacisknieciu sprzengla dlatego ten opor na dzwigni,czyli musi byc jakies ustawienie albo źle poskładane :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK1 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 moze byc tylko , ze ja tam widze naciecia i nabite kropki tak jakby to sluzylo do jakiegos nastawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 może zamiast sprzengła spróbuj zamontować sprzęgło Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.