Marcin0208 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Witam. Wsk rano odpala od pierwszgo, zaczyna przerywać, gdy wsiądę i przejadę kawałek wszystko wraca do normy. Gdy jadę na biegu 3 i mam gaz do oporu słychać ,że ma chęć nabrać tej prędkości,ale coś nie może i strzela czasami. Na czym polega problem? Dziękuje i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajzender Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 W co strzela? I przydałoby się więcej informacji o silniku - stan, ostatnie czynności eksploatacyjne itd... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Zakładając że reszta kupy się trzyma to zapewne słynny wueskowy przerywacz. Wyczyść styki i ustaw luz. Trudno mi powiedzieć po latach jaki ma być, ale ja ustawiałem zawsze na oko tak aby widzieć że się rozchyla. To będzie jakie 0.3-0.4 mm Jest pod deklem z prawej strony i trzeba trochę kołem magnesowym pokręcić żeby dobry dostęp sobie zrobić.Jeżeli to nie pomaga to znaczy że kondensator zdechł trochę.(podkreślę jeszcze raz..... zakładam że reszta jest ok) Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez rozkosmany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Sprawdź najpierw iskrę, bo zazwyczaj były z nią problemy, jeżeli będzie słaba to: sprawdź świecę i fajkę, przeczyść platynki, sprawdź przerwę, jak dalej to samo to wymień kondensator potem została tylko cewka zapłonowa. Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez Piotr R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajzender Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 To równie dobrze może być przerwa na świecy, gaźnik, cokolwiek... Daj informacje - czy wyregulowany, kiedy, kiedy wszystko czyszczone, kiedy ustawiane, jaki stan i tak dalej... Bo będziesz błądził w naprawie wg porad strzelanych na domysły. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin0208 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Przerywacz nowy,gaźnik czyściłem jak i filtr powietrza. Silnik w wsk zdrowy,na zimę muszę wymienić łożyska.Strzela w tłumik ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajzender Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Wszystko działało i nagle się tak zaczęło (po jakiejś wymianie/zmianie/czynności?), czy nigdy nie chodziło poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Przerywacz nowy,gaźnik czyściłem jak i filtr powietrza. Silnik w wsk zdrowy,na zimę muszę wymienić łożyska.Strzela w tłumik ;)Strzały w tłumik oznaczają dwie możliwości:- za późny zapłon, tu pomoże regulacja przerwy przerywacza i punktu zapłonu- zbyt bogatą mieszankę , do sprawdzenia poziom paliwa- zbyt ubogą mieszankę (mniej prawdopodobne) , do sprawdzenia dysza główna oraz dysza wolnych obrotów (najczęściej zatyka się syfem z paliwa lub nalotem tlenków w gaźnikach, które długo stały w wilgotnym miejscu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin0208 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Po ustawieniu poprawnie zapłonu wsk chodzi elegancko :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.