sil Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2004 chcialem zapytać jakie mam cisienie stosowac w moich kostkach do lasu/ew jeszcze zeby na asfalcie szlo jeździc w derbiku ktory wazy kolo 90 kg?to jest moj pierwszy moto i do tej pory stosowalem cisnienie opisane w manualu ( przod 1.00 Kg/cm2 ,tyl 1.20 Kg/cm2) ,ale po tym jak niedawno przednia stara (dzis wymienailem na mitasa c11) guma wbila mi sie w felge zainteresowalem sie cisnieniem i stwierdzilem ,ze oni sobie chyba do cholery w tym manualu jaja robia?!?wszysyc wiecej pompuja...czekam na wasze odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2004 No to naprawde dziwnie, ja w rmxie pompuje bodajże 1,4 chyba z przodu a z tyłu 1.8. W maualu jest podane inaczej na 2 osoby inaczej na jedną ja pompuje odrobine więcej własnie. U ciebie naprawde mało podali 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Ja zawszę jeżdżę w obu kołach 1.0, max 1.1 atmMouss trzyma 0,9 atm non stop. Nie wiem na jakich oponach jeździcie, ale jeżeli na typowych enduro i cross kostakach to maksymalne ciśnienie wynosi 1.0 atm.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 1 atm? przecież opona z takim ciśnieniem ugina sie pod naciskiem samego motoru. nie uszkodzi sie obręcz gdy wyląduje na kamieniu przy takim niskim ciśnieniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 1 atm? przecież opona z takim ciśnieniem ugina sie pod naciskiem samego motoru. nie uszkodzi sie obręcz gdy wyląduje na kamieniu przy takim niskim ciśnieniu?? Jak to się ugina? Nic się nie ugina. Jak ktoś chce mieć zerową kontrolę nad motocyklem to ładuje w teren ciśnienie jak na szosie. A jak kostka ma wybierać odpowiednio grunt, to ciśnienie na suchym max 1,1 atm, a jak jest mokro, ew. trasa biegnie głównie po kamieniach, to ciśnienie od 0,8 do 0,9 atm. Powtarzam - mouss trzyma ciśnienie 0,9 atm, a na takich mousach jeździ praktycznie każdy zawodnik enduro. Włącznie z tym, że ponad 160-kilogramowe LC4 kolegów z Orlen Team oraz innych zawodników ścigających się na ciężkich sprzętach w rajdach długodystansowych mają po oponami moussy. I nic na nich się nie ugina :buttrock: Oczywiście, że możliwość uszkodzenia felgi przy ciśnieniu w oponie na pozimie 1 atm jest większa niż np 2 atm, ale ja się jeszcze nie spotkałem, aby ktoś w hard enduro na takim ciśnieniu jeździł. Jeździ się na 1 atm bo to pozwala na prawidłową kontrolę motocykla w terenie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.