Skocz do zawartości

Problem z gaznikiem/zaplonem.


Narky
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Dzis jade sb jade, motor mial jakby mniej mocy i wolniej sie zbieral. Przejechalem z 4 - 5 km i mi stanal. Objaw byl tak jakby sie zalal. Dopchalem do domu wykrecilem swiece, byla mokra. Przetarlem ja, wkrecilem spowrotem. Odpalil od 1 kopniaka wkrecil sie na 1/3 obrotow i sie znowu zalal. Powtorzylem czynnosc 2 razy i to samo ... Za 3 razem swieca byla juz sucha ... Wiec poprostu nie dostal paliwa ...

 

Co moze byc powodem ?

 

Prosze o pomoc.

 

A dodam jeszcze, ze gdy jechalem ten kawalek strzelil mi z rury, jak przy zle ustawionym zaplonie u simsona. Dlatego tez sugestia z zaplonem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Cr 250, Nie posiadam filtra paliwa bo tam mam taki krotki odcinek, ze nawet nie wejdzie, co do filtra powietrza wyglada dobrze.

 

Dodam, ze po wykreceniu swiecy, przetarciu jej motor odpala po czym po 30 sekunach pracy zostaje zalany.

Edytowane przez Narky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki sam problem wymienilem pol silnika i teraz jestem na etapie zapolonu. kupilem uzywke ktora okazala sie zepsuta jak wiadomo na czesci elektroniczne nie ma gwarancji...

Teraz z uk leci do mnie calkiem nowy startor i moduł.

 

Jak bedziesz szukal zaplonu odezwij sie na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o swiece to sprawdzalem iskre na x2. Jedna Bosh, na ktorej jezdzilem iskra jest taka jak byc powinna. Druga to NGK iskra na niej nie jest na przerwie tylko idzie z srodka do boku ...

Ngk byla nowa .

 

Wpadlem dzisiaj na jeszcze jeden pomysl. Nwm. jak tutaj wyglada sparwa z aparatem zaplonowym. Bo przypomnialo mi sie, ze taka sama sytuacje mialem przy simsonie. Wymienilem kondensator i bylo okej. Czy jest mozliwe zepsucie sie go w Hondzie ?

 

Stanio50, jak bede wiedzial na 100% to sie odezwe, dzieki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o swiece to sprawdzalem iskre na x2. Jedna Bosh, na ktorej jezdzilem iskra jest taka jak byc powinna. Druga to NGK iskra na niej nie jest na przerwie tylko idzie z srodka do boku ...

Ngk byla nowa .

 

Wpadlem dzisiaj na jeszcze jeden pomysl. Nwm. jak tutaj wyglada sparwa z aparatem zaplonowym. Bo przypomnialo mi sie, ze taka sama sytuacje mialem przy simsonie. Wymienilem kondensator i bylo okej. Czy jest mozliwe zepsucie sie go w Hondzie ?

 

Stanio50, jak bede wiedzial na 100% to sie odezwe, dzieki ;)

 

To że widzisz iskre nie musi oznaczać że świeca jest sprawna i ustaw normalną czcionkę bo się ciężko czyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszłem do wniosku, że motor traci iskre. Jak odpali, dam mu wysokie obroty to nagle koniec ... Gdyby byl zalany by chodzil, Pozatym po rozebraniu gaźnika i przeczyszczeniu stwierdziłem, że tam nei ma się co zepsoc. Czyli powodem może być świeca ?

 

Jeżeli tak to jakie polecacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...