Pele86 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Witam, posiadam Kawasaki EN 500 A rocznik 92 o mocy 37 kw. Problem polega na tym, że motor po przejechaniu około 25 km gaśnie, nastepnie po upływie 10 minut odpala. Problem pojawia się cały czas, po około parunastu kilometrach. Nie przegrzewa się. Domyślacie się o co mu chodzi ? Dzięki za odpowiedzi, Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Luzy zaworowe do sprawdzenia. I to szybko. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 lub odpowietrzenie zbiornika paliwa Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Przez te kilkanaście km pracuje normalnie ? Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pele86 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 (edytowane) odpowietrzenie paliwa i luzy zaworowe można wykluczyć. Tak pracuje normalnie, gaśnie nagle jakby brakowało mu paliwa. Podejrzewam że może to być moduł zapłonowy, gdzie on się znajduje ? Edytowane 29 Lipca 2014 przez Pele86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 przy laczeniu 2 gaznikow jest w tym trojniku tai maly filterek pewnie jest zapchany sprawdz go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pele86 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 (edytowane) Ok, odezwę się jak to sprawdzę, dzięki ! Pozdrawiam Edytowane 29 Lipca 2014 przez Pele86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 też stawiam na zapchany przepływ paliwa. Powiem więcej. Kiedyś miałem taki motocykl i było to najbardziej traumatyczne doznanie w mojej motocyklowej "karierze" . Pasmo udręk zaczęło się właśnie od identycznego objawu . Zapychało przepływ paliwa i po iluś tam km moto kaput . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Sprawdz czy jest iskra jak zgaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pele86 Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Sprawa wyjaśniona. Chciałem wyjechać do warsztatu, ale zapalił i po chwili odrazu zgasł. Okazało się po małym przeglądzie że nie ma prądu i masy. Teraz już wszystko działa jak należy ! Dzięki za podpowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 też stawiam na zapchany przepływ paliwa. Powiem więcej. Kiedyś miałem taki motocykl i było to najbardziej traumatyczne doznanie w mojej motocyklowej "karierze" . Pasmo udręk zaczęło się właśnie od identycznego objawu . Zapychało przepływ paliwa i po iluś tam km moto kaput . Sprzedałem wiosną tego roku.Nie dam złego słowa powiedzieć na EN500.1990 rok produkcji przez dwa sezony kilkanaście tysięcy bez najmniejszego kichnięcia mimo że nawet filterka paliwa nie miała. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.