rokooo Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Witam, Posiadam Jawę 350 , ostatnio zakupiłem elektroniczny układ zapłonowy firmy Pro-Moto do mojej Jawy. Pytanie pierwsze : czy ktoś miał już styczność z tym rodzajem zapłonu do Jawy, jakieś sugestie itp..?Pytanie drugie: może zna ktoś jakiegoś fachowca do montażu tego zapłonu ? , mieszkam w pobliżu Białegostoku (Wysokie Mazowieckie) jeżeli macie jakieś namiary to prosiłbym bardzo. Dziękuję i pozdrawiam Mariusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Kiedyś montowałem to w mojej pierwszej Jawie :) Wtedy firma jeszcze nazywała się PRAMETI.Stosując się do instrukcji montażu dałem sobie radę sam z założeniem tego dobrodziejstwa :) No i nie piszą tego w instrukcji, ale koniecznie musisz zmienić przewody wysokiego napięcia na silikonowe. dopiero jak zadzwoniłem do gościa z pytaniem "dlaczego nie mogę odpalić" to mi o tym powiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mostasz Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 promoto bazuje na układzie zapłonowy od poloneza i jest dosyć problematyczne przy używaniu... większości osób które znam i miały to urządzenie potrafiło się ono zepsuć lub przegrzewać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Witam. Mam podobny problem z zapłonem do Jawy ts 350 88r. Nie chce zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj. Chciałem założyć układ zapłonowy do Jawy z zzr 1100 90r. Posiadam impulsator, cewki i moduł zapłonowy. Najpierw chciałem sprawdzić czy układ działa osobno niestety nie udało mi się do uruchomić. Oto jak podłaczyłem z modułzłącze 2-pin do impulsatoraCzarny przewód do cewkiczerwony + i do cewkiCzarno żółty masaZielono czarny przez diodę masaZ cewki jeden przewód ze świecą jeśli coś nie jasne proszę pisać z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Witam, Posiadam Jawę 350 , ostatnio zakupiłem elektroniczny układ zapłonowy firmy Pro-Moto do mojej Jawy. Pytanie pierwsze : czy ktoś miał już styczność z tym rodzajem zapłonu do Jawy, jakieś sugestie itp..?Pytanie drugie: może zna ktoś jakiegoś fachowca do montażu tego zapłonu ? , mieszkam w pobliżu Białegostoku (Wysokie Mazowieckie) jeżeli macie jakieś namiary to prosiłbym bardzo. Dziękuję i pozdrawiam Mariusz.Sam to podłączysz, pokaż schemat tego wynalazku to ci podpowiem jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mostasz Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Narysuj schemat w paincie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Witam ponownie. podpowie ktoś jak połączyć układ aby zadziałał? Oryginalny schemat oraz przerobiony przeze mnie w załączniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 loker88czy ja cić dobrze zrozumiałem do jawy350 od zzr1100? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Tak dokładnie. Chcę wykorzystać cały układ zapłonowy z zzr. Potrzebuję tylko pomocy jak podłączyć przewody aby zadziałał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ciekawe. Może się uda. Odpowiedz na pytania: -czy zamocowałeś już czujnik położenia wału, -jak rozwiązałeś sprawę ze świecami, bo na schemacie przerobionym pokazałeś 4 świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Chcę wykorzystać tylko jedną cewkę, wtedy iskra była by równocześnie na obu cylindrach. Gdy jeden z cylindrów będzie w dolnym położeniu to i tak będzie miał iskrę ale raczej to w niczym nie przeszkadza. Czujnika jeszcze nie montowałem, myślałem o zamontowaniu oryginalnego z zzr z wykorzystaniem tylko dwóch "dzióbków" przeciwległych resztę bym usunął i oczywiście kąt wyprzedzenia zapłonu 2,7mm. Najpierw chcę zobaczyć czy to w ogóle będzie działać później przystąpię do montażu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Nie prościej kupić chiński moduł DC a w tym przypadku można dwa,do tego dwa impulsatory od byle czego w miejsca przerywaczy.Podłączenie proste do tego tanie i łatwo dostępne części w razie awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Jeden moduł, 2 znaki zapłony co 180stopni do tego podwójna cewka i śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Nie może być iskra jednocześnie w dwusuwie, bo tłok na dole to cylinder napełniony niesprężoną mieszanką i strzał. Druga sprawa jeżeli zostawisz 2 dziobki a były 4, to na 2000obr, moduł będzie działał jak na 1000, a więc wolne obroty, dziura w mocy, na 6000, będzie jak na trzech, a więc też bez szału. Domyślam się że kombinując z tym modułem chciałeś skorzystać ze sportowego sterowania zapłonem, a więc warto jeszcze to przemyśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 To wygląda jak na zdjęciu. 1 dziubek odpowiada za zapłon 1 i 4 cylindra a drugi za 2 i 3.A gdybym wykorzystał dwie cewki po jednej na cylinder? Wtedy iskra byłaby raz na lewym raz na prawym cylindrze. I nie chce kupować żadnych chińskich modułów skoro mam japońskie niepotrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.