punx1125 Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Takie bajeczki możesz opowiadać kolegom ale nie mechanikom motocyklowymmam ci wylac zdjecia starych ? hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 gora silnika zrobiona, wymienilem zawory na nowe , uszczelniacze No a gniazda? Jeżeli wymienia się zawory, bo stare wpadły, to na 99% gniazda zaworowe nie trzymają już fabrycznych kątów. Więc jeżeli się nie obrobi gniazd, to po założeniu nowych zaworów będzie lipa (w przypadku tytanowych szlag je może trafić nawet po kilku godzinach pracy silnika). Każda druciarnia się zemści. Radzę się uczyć na czyichś błędach, bo wyjdzie taniej. https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Ale co mają gniazda do oleum ? Prowadnice ok , ale gniazda to by ciśnieine uciekło .Użyszkodnik zdaje sie mówił o dobrej kompresji.Ja staiwam na ujowe pomiary , lipne docieranie albo po prostu wyciek oleju lub wessanie przez odmę . Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) No a gniazda? Jeżeli wymienia się zawory, bo stare wpadły, to na 99% gniazda zaworowe nie trzymają już fabrycznych kątów. Więc jeżeli się nie obrobi gniazd, to po założeniu nowych zaworów będzie lipa (w przypadku tytanowych szlag je może trafić nawet po kilku godzinach pracy silnika). Ale to jest silnik z epoki kamienia łupanego , ma zwykłe stalowe zawory i dajcie już spokój tym gniazdom bo w mojej 90 rocznik , są prawdopodobnie oryginalne i tylko szlif był potrzebny, pozatym tędy olej nie poleci do komory spalania sam z siebie, musiałby być np uszczelniacze padnięte.... wessanie przez odmę . w 600 fabrycznie odma jest puszczona bezpośrednio w atmosferę , w 400 obstawiam że też ale łba se uciąć nie dam..... Pociągnie , pociągnie - ale musi miec swobode w cylku :D Tak ze 3 razy ponad normę. dokładnie , a taki duży 4T zapala spokojnie nawet z luzem tłoka w cylindrze wyczuwalnym palcem :D Edytowane 22 Lipca 2014 przez michoa "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 No a gniazda? Jeżeli wymienia się zawory, bo stare wpadły, to na 99% gniazda zaworowe nie trzymają już fabrycznych kątów. Więc jeżeli się nie obrobi gniazd, to po założeniu nowych zaworów będzie lipa (w przypadku tytanowych szlag je może trafić nawet po kilku godzinach pracy silnika). Każda druciarnia się zemści. Radzę się uczyć na czyichś błędach, bo wyjdzie taniej.czlowieku ja niemam narzezdzi żeby obrobic gniazda , nawet jakbym mial to bym tego nie robil bo niemam praktyki, glowice i szlif zrobil mi Motortech i silnk chodzi dobrze. Naczytalem sie tu wywodów co niektorych szczegolnie tego dwa posty wyzej i staralem sie uniknac druciarni , zrobilem remont silnka zgodnie z ksiazka serwisowa i to mi wystarczy. A wyzej wymianiony tlok to jest z przed remontu nie po remoncie !moze dojechal sie przez zbyt duza dawka paliwa , na forach usa czytale ze tuninguja xrki , ale zalecane dysze to nie 55 -165 tylko 52-155. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 moze dojechal sie przez zbyt duza dawka paliwa , na forach usa czytale ze tuninguja xrki , ale zalecane dysze to nie 55 -165 tylko 52-155.To by piec gasł na goraco , kopcił na czarno jak lokomotywa a z gaźnika musiałoby ciurkiem do gara lecieć żeby non stop film olejowy spłukiwac . To nie to. Jeśli przed remontem nie spalał Ci tyle oleum to jedź do Motortechu , niech oni znajda przyczynę i jeśli bedą w nią uwikłani - niech poprawią. Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 czytasz wogule co pisalem ? przed remontem spalal olej wiec zdecydoalem sie wyslac gore do Motortechu , zrobiil cylinder i glowice jak profesionalny zaklad. Po zlozeniu motor jest jak nowy. Zamykam ten tematDzieki za odpowiedzi i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi