emzeta Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 CZEŚĆ, mam taki problem z rozebraniem lagi że śruba imbusowa od spodu lagi obraca się w kółko ale nie wykreca się. Nic nie daje zblokowanie tłoczyska od środka , imbus nadal się kręci ale nie wykreca. (lagi z regulacja napięcia wstępnego, ale bez reg. Tłumienia) Jedna laga rozkrecona bez problemu, a z druga jest kłopot, napierw imbus odkrecil się delikatnie a później nastąpił delikatny opór i krecenie bez efektu, próbowałem pnełmatem ale bez efektu, imbus kręci się jak głupi ale nie wykreca, tloczysko nadal siedzi w ladze ale jest trochę luźne czyli wynika że śruba się troche wykrecila. Co najgorsze to gdy chce wkrecic imbusa z powrotem to nie idzie, można w każda stronę kręcić bez efektu. Jakieś propozycje? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Miałem zaproponować pneumata,ale już próbowałeś.Ja bym rozwiercił imbusa Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzeta Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Tylko problem w tym że wiertlo też będzie go obracać.Z tego co widzę w tloczysku które udało mi się wyciągnąć to problem tkwi w tym że element w który wkreca się imbus obraca się w tloczysku bo jest osobna częścią zablokowana tylko segerem aby się nie wysunela z tloczyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Spróbuj wiercić -może się uda. Znajomy miał podobny problem w VFR- udało mu się rozwiercić imbusa. pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Umyj dobrze benzyna ekstrakcyjna golen w srodku, tak zeby nie bylo tam oleju. Brak oleju zwiekszy tarcie. Nastepnie wyciagajc lage z goleni zwiekszysz napiecie pomiedzy elemwntami co zwiekszy tarcie, moze tak uda Ci sie wykrecic/rozwiercic. Najlepiej w 2 osoby, bo naprawde trzeba sie napocic z napinaniem tloka. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Miałem to samo w F3 ktos na silikon wkręcił . Bardzo precyzyjnie rozwierciłem . Wcześniej próbowałem pneumatów i dało rady. Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.