beasdazel Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Siema!! Panowie (... i Panie:*) niestety pomysły już mi się skończyły na rozwiązanie mojego problemu z Madzią. Motocykl świeżo po remoncie - wszystko zrobione z niezwykłą dbałością i dokładnością z serwisówką w dłoni... na pewno wszyscy znacie historię awaryjności tego sprzętu więc wiecie, że jest to konieczne. Ale do rzeczy. Madzia pięknie odpala trzyma obroty, na jałowym bardzo ładnie się zbiera i schodzi. Problem się pojawia podczas jazdy... a mianowicie po przekroczeniu 4rpm motocykl zachowuje się jakby dostawał odcina. Po zmianie biegu na wyższy ok... ale tylko do 4rmp itd... czyli na luzie się wkręca a problem jest przy obciążeniu... ;/ i co może być tego przyczyną... hmmm? żeby nie było wątpliwości, oto co zrobiłem: - regulacja zaworów,- czyszczenie gaźników,- zmiana świec na irydowe,- sprawdzenie modułów zapłonowych,- pomiar rezystancji na cewkach przewodach i impulsatorach,- sprawdzona pompa paliwa i cały układ paliwowy - czysty, Jeśli macie jakieś pomysły co mogę jeszcze robić albo co zrobiłem źle to proszę o odpowiedź... sezon w pełni... sami rozumiecie. Dzięki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 (edytowane) Wg. mnie to kłania się regulacja gaźnika.Mi to wygląda na zbyt niski poziom paliwa w gaźnikach.MOżliwe że coś źle złożyłeś i przytarło tłoczki w gaźnikach,pęknięta mębrana,zła regulacja po czyszczeniu,ect. Edytowane 19 Czerwca 2014 przez proxma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzisiek19 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Też mi się wydaje że coś nie tak z dawką paliwa. Na jałowym biegu Ci wchodzi na obroty bo nie potrzebuje takiej ilości mieszanki jak pod obciążeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beasdazel Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Dzięki wielkie za odpowiedzi. Faktycznie - jakby to był problem z prądem to na jałowym zacinałby przy tej samej wartości obrotów. Jutro demontaż gaźników... dam znać jakie przyniosło to efekty. Pozdro!!! THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beasdazel Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Siema!wydaje się, że problem rozwiązany...;), zabrałem się do wyciągania gaźników zaczynając od filtra powietrza... i coś mnie tknęło żeby się przejechać bez niego... no i RAKIETA!!!!!! bez filtra zapierdziela jak zła. Czyli najprawdopodobniej zabity jest filtr (pomimo, że wygląda jak nowy), a muszę się przyznać ze nie kupowałem nowego. Dzisiaj zmówiłem w Inter Cars filtr K&N (ostatni w centrali;)) i jutro odbieram... zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 to nie filtr, podnieś iglice i "dodaj" paliwa na mieszance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beasdazel Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 (edytowane) to nie filtr, podnieś iglice i "dodaj" paliwa na mieszance. Jednak to filtr... kupiłem i motorek przestał się dławić, dostawał za mało powietrza. Dzięki za sugestie :flesje: Temat zamknięty! POZDRO Edytowane 25 Czerwca 2014 przez beasdazel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi