malkohlm Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Witam, chcę dziś ustawić luzy zaworowe i mam takie pytanko. Jak ustawić wał żeby tłok był w GMP. bez zdejmowania pokrywy koła zamachowego? Może pyanie banalne, ale no cóż :) z resztą nie ma problemu ;) Yamaha xt 600 3tb 1992r. z elektrycznym starterem bez kopki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Wykręcić świecę i sprawdzać połozenie tłoka na lusterko albo tak żeby nie przeszkadzac zaworom to jakimś bolcem wyczuć GMP .Pozatym w pokrywie chyba jest plastikowa nakrętka do kręcenia magnetem ze znacznikiem ,albo mi sie modele pomyliły .. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 dokładnie masz znaki na magnecie widoczne przez wizjer, a tłokiem kręcisz poprzez koło w wbitym biegu Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Dzięki Panowie. Dałem radę. Luzy miałem ustawione 1400km temu. Na ssących są w normie, lewy wydechowy również a prawy 0,11 lub 0,12 (0,12-0,17) nie wiem dlaczego.. a było w prządku :/ bardzo niewygodny dostęp żeby odkręcić i wyregulować, w piatek przyłatwię klucz to zrobie to. Kurczę nie mam nikogo ogarniętego w okolicy żeby wsiadł, przejechał się i wysłuchał co dzwoni.. Mam nadzieję że to zawór klepie. Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 W XT-ku wielokrotnie widywałem wyrobiony wałek w głowicy (tzn - wyrobione siodła w głowicy , wałek trochę też ) i to było takie metaliczne nieco głuche pukanie z głowicy . Tylko nawet z wałkiem latającym jak pejs po pustym sklepie moto dalej śmigało .Na tę przypadłośc jedynym lekarstwem jest wymiana głowicy na sprawną i kompletną z wałkiem . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 O jezu znowu wydatki... motocykl to strasznie droga przyjemność.. objawy pasują jak opisujesz.. wzrasta przy wyższych prędkościach. Głuchy metaliczny dźwięk. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Żeby nie zakładać nowego tematu na jedno pytanie, napiszę tutaj. Czy aby odkręcić pokrywę filtra oleju w xt 600 w celu wymiany oringu trzeba spóścić olej czy można bez spuszczania to zrobić? Dzięki i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 PRzewróć moto na bok i nie powinno wylecieć . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.