ksu87 Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 Mam okazję kupić Aprilie RX 160 rocznik 95 do wymiany jest tłok i linka licznika, cena ok 5000zł. Jest nowe sprzęgło i zębatki.Gościo mówił że wymieniał tłok w tamtym sezonie, czy te tłoki polini tak szybko się zużywają? Wiecie może jakie przebiegi wytrzymują? Nie mówcie tylko że to zależy od stylu jazdy, bo takim moto się spokojnie nie jeździ. Czy warto to kupić? Jutro jade na oględziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 czy te tłoki polini tak szybko się zużywają? Tam jest nikasyl i wytrzymują cały sezon bez wymiany. Ale w tych silnikach najsłabszym ogniwem jest korbowód który nie wytrzymuje zwiększonej mocy i o niego też spytaj kiedy był wymienieniany. Jeżeli cylinder jest w dobrym stanie czyli nie ma żadnych rys i reeszta tez jest dobra - zawieszenie i reszta silnika to warto by brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 pojedz do niego i każ zdjąć cylinder w celu obejrzenia w jakim stanie jest gładź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Tak jak mówili koledzy :!: Jedź zobaczyć stan cylindra, bo jeśli będzie uszkodzona gładź to to juz nie będzie taka okazja :? W Aprili RX 125 (160) normale jest też cieknące przednie zawieszenie (uszczelniacze bardzo krótko wytrzymują) :| PS: Nie zapomnij o standartowej procedórze: sprawdzenie szczelności amortyzatorów (regeneracaj tylniego amorka w sanchezie to wydatek ok. 500zl), papiery, sprawność układu hamulcowego i elektrycznego itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 lol jakbym to ja sprzedawał moto i ktoś by mi kazał rozbierać silnik to bym go wyśmiał i to konkretnie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Nowy nikasyl to wydatek 700-1000zł + tłok. Przede wszystkim sprawdz tez czy motocykl jest prosty.I jescze raz przymominam o korbowodziektóry jest przystosowany do mocy 125 a po załozeniu cylindra 160 jego żywaotnosc bardzo sie skraca. A to wydatek około 400zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 no właśnie tak jak mówi strzałek - sprawdz korbowód - cylinder będzie i tak zdjęty więc luzy na łożyskach korbowodu będzie bardzo łatwo wyczuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszewiak Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 ty a co by bylo jakby ona byla zatarta???cylindrow polinii nie da rady dac do szlifu??nowy tlok to by chyba dobral????co w takim wypadku sie robi, nowy cylinder?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Na cylindry polinii nakładany jest spiek ceramiczny (nikasyl), który ma za zadanie zmniejszyć współczynnik tarcia :!: Jeśli zostanie on uszkodzony to trzeba nałożyć nową warstwe, ale to drogi wydatek (700-1000zl) :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 ty a co by bylo jakby ona byla zatarta???cylindrow polinii nie da rady dac do szlifu??nowy tlok to by chyba dobral????co w takim wypadku sie robi, nowy cylinder?? Tam na 99% jest nikasyl a w takim cylindrze sie szlifów nie robi tylko zmienia tłoki. Przy zatarym cylindrze pozostaje tylko połozenie nowego nikasylu. A ze był zatary to cena około 1000zł. Lub kupno nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszewiak Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 to jakbym na przyklad przytarl swoja aprilie z takim wlasnie cylindrem to z 1000zl w plecy.A moze sa jakies psosoby zeby zrobic zeby ladnie chodzilo i pozniej na handel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 no możesz wstawic tuleje chyba za okolo 600zł ale wtedy żywotnośc sie skraca i moc spada, ale możesz wtedy robić szlify Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksu87 Opublikowano 31 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Moto jeździ, ale już tak nie ciągnie, gościo powiedział że jeszcze może trochę spuścić z ceny. Ogólnie stan taki nawet... Dobrze mówisz Pucek, amortyzatory ciekły, ale gościo kupił nowe uszczelniacze i jeszcze nie założył, więc je dorzuca. No i pojechałem po tą RX a kupiłem w końcu RS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Dobrze zrozumiałem !? Kupiłeś "szlifierke" ?? ;) PS: Masz duży masz rozsiew miedzy rodzajami sprzętów :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksu87 Opublikowano 31 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Nie mogłem znaleźć dobrego endurka rocznik 98-2001, a szukałem już długooooo.... myślałem o RX lub WRE.Koniec wakacji się zbliża a chciałem jeszcze czymś pojeździć. Trudno będzie mi się przyzwyczaić, ciężko odnaleźć te podnuszki z tyłu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.