Skocz do zawartości

Dym z iskrownika .


Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Ostatnio wyjąlem akumulator naładowałem jak trzeba itd. Wkładając go odwrotnie podłończyełm tzn. plusy na minus a minusty na plsu . Po kilku kopnięciach kopniakiem poszedł dym z iskrownika . Wyjąłem iskrownik i była przypalona cewka . Wymieniłem iskrownik dzisiaj i nadal brak iskry w świecy ;/ Rozważam że może to być regulator napiecia albo cewka zapłonowa z kapturem co do świecy idzie . Bo raczej kable nie powinny się spalić ponieważ kierunki , klakson , wskaźnik plaiwa , wskaźnik biegów, elektryczny rozróch działaja . Motor to Kingway Naked 4t . Proszę o pomoc w znalezieniu problemu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno modół nowy wstawiłem . Ale to było przed zmianą biegunów ;/ To co wymienić?

 

No sam się nie naprawi jak dostał zamianę biegunów i módl się żeby regulator był dobry.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz sie modlic by regler byl dobry bo do Twojego sprzeta kupisz ichniejszy oryginal za 30zl :), podobnie modul. Sprawdz czy cewka podaje prad na uklad CDI z reguly jest to przewod czerwono-czarny. Miernik ustaw na pomiar napiecia pradu przemiennego, wynik powinien oscylowac w okolicy 50V

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...