Skocz do zawartości

Suzuki GN 250 1994r Dusi się przy dodawaniu gazu...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nabyłem ostatnio klasyczny motocykl jakim jest suzuki gn 250. Motorek do zadbania dlugo stal nieuzywany. Mam z nim problem taki iz brak mu mocy powyzej 4-5tys obrotow i wyciaga max 80km/h gdyz od 4 biegu nie mozna mu dac mocno w gaz bo ledwo ciagnie, wczesniej wrecz zwalnial teraz tylko nie przyspiesza. Odpala od dotkniecia rozrusznika nawet zimny. Kompresja dobram, nie kopci. Ustawilem sklad mieszanki i bylo lepiej wykrecal do 7k ale gdy po przegoneiniu, sie zatrzymywalem to sie dusil jakby paliwa nie mial i czasami gasl. Czy moze to byc przyczyna świecy ? Albo ustawienia zaworow? Moze mi ktoś powiedziec jaka powinna byc szczelina na swiecy i jak ustawic zawory? Ewentualnie plywak? ,... nie wiem juz co mam zrobic i powoli trace wene :) Dziekuje za informacje jakiekolwiek i pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie ssanie

z tego co pamiętam tam ten dynks lubi się przycinać/wycierać i nie można do końca go wepchnąć na "0"

a sam się nie wyłączy bo pracuje w poziomie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Membrany nie widzialem ale przepustnica raczej plynnie do gory idzie a potem widac ze ma kompresje i opada w dol powoli a co do ssania wlasnie to nawet jak srubke od mieszanki wkrece do oporu to reakcja jest taka ze pali na dotyk, ale kreci do 3tys jak ja wykrece prawie calkiem to dusi sie przy dodawaniu gazu... ide sprawdze ssanie i dam znac :)



ssanie w porzadku jednak slychac dosc mocno zawory powyzej 7tys obrotow moze sa zle ustawione i nie otwieraja sie do konca? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy ustawie srubke miedzy 1,5 a 2 obroty od momentu wkrecenia na max to tak naprawde nic sie nie zmienia zachowuje sie podobnie, odpala z dotyku, z tym ze nie przygasa po przegonieniu.. w innej pozycji w sensie wiecej wykrecone po przegoneiniu gdy dojezdzam do swiatel potrafi mi spasc z obrotow i albo zgasnac albo nie moge go przez chwile wkrecic na obroty jakiekolwiek powyzej 500 ;/. na postoju staram sie go nie krecic bo fajnie pyka na ustawionych 1k obrotow.... a powyzej 3 tysiecy jak dodaje mu powoli to przyspiesza w miare fajnie takze bez oznak dlawienia osiaga 80/h jednak powyzej tych obrotow zwlaszcza przy mocnym dodaniu gazu silnik bardzo mocno wibruje i BUCZY jak przy dwusuwach gdy filtr powietrza jest otwarty no i sie dusi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź ten gaźnik rozkręć na czynniki pierwsze i w miarę możliwości wymyj bo coś czuję że będzie pierdoła

z opisu wynika jakby nie dostawał paliwa

zbiornik czysty od rdzy ? kranik drożny ?

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbiornik czysty i kranik tez wymyty ostatnio tylko membrane zobacze w pierwszej kolejnosci ... a najlepiej to zaraz smigne kawalek do szwagra co ma identyczna i chodzi normalnie wezme jego gaznik i wsadze do mojej jesli to nic nie zmieni to zawory do ustawienia... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...