Z3US Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Napewno coś mam ze sprzętem skoro porzera mi świece. Tylko niewiadomo co. Mam nowy kondensator, platynki, cewke wys. nap. , kabel wys. nap. fajkę (NGK), krzywkę i inne duperoły o których zapomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Witam, a ja mam inny problem. Nie wiem jakiez żarówki użyż do tyłu. Jaką nie włoże to po kilkudziesięciu minutach jazdy - pada. Mam Ogara 200. pzdr AHTOH Standart... Żarówki są bez znaczenia !!!!! Jakie byś nie włożył to Ci padną... Zainstaluj sobie równolegle przy tylnym światełku jakiś kondensator elektrolityczny sporej pojemności (chcesz to sprawdzę później jaki mam u siebie zamontowany...) ja tak zrobiłem w Simsonie (patent od mojego kumpla który miał Jawkę :( ) i od tego czasu mam święty spokój ... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Ja sie podlacze pod temat. :D Jaka swieca najlepiej sprawuje sie w KTM 125 EXC ??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemekjawka50 Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Ja jeśdże na Boshu i jeżdzi super, a ja k najawke to ma ogromną iskre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Ja sie podlacze pod temat. Jaka swieca najlepiej sprawuje sie w KTM 125 EXC ?? Ale zes pytanie zadal w motorowerach :lol: . A z tymi swiecami to az szkoda czytac! Jak dobrze dobierzesz cieplote i przerwe to jakiej firmy swiecy bys nie wkrecil to bedzie latac dobrze!! To sie glownie tyczy jawek i innych starszych motorowerow. Jesli chodzi o wyczyny to Strzałek pisze ze NGK R sa dostosowane do takich sprzetow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Witam, a ja mam inny problem. Nie wiem jakiez żarówki użyż do tyłu. Jaką nie włoże to po kilkudziesięciu minutach jazdy - pada. Mam Ogara 200. pzdr AHTOH Standart... Żarówki są bez znaczenia !!!!! Jakie byś nie włożył to Ci padną... Zainstaluj sobie równolegle przy tylnym światełku jakiś kondensator elektrolityczny sporej pojemności (chcesz to sprawdzę później jaki mam u siebie zamontowany...) ja tak zrobiłem w Simsonie (patent od mojego kumpla który miał Jawkę :banghead: ) i od tego czasu mam święty spokój ... :mrgreen: Ja proponuję najprostrze rozwiązanie http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic...highlight=jawka , koniecznie przeczytaj i zobacz zamieszczony schemat. http://republika.pl/arecki1113/jawa50-1.jpgTak wygląda oryginalne zasilanie tylnej żarówki w jawce i znakomicie spełnia swoje zadanie. Ważne aby bilans mocy żarówek pokrywał sie z mocą prądnicy. Jeśli pisze na stojanie 20W to żarówki 15/15W+5W6V , jeżeli 30W to 25/25W6V+5W6V. Zarówki tylne przepalają sie przy zmianie światła mijania na drogowe bo w czasie przełączania występuje nagły wrost napięcia powyżej dopuszczalnego dla tylnej żarówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.