samolot Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 W mojej Hondzie CBR 600RR PC40 (2007r.) zainstalowany jest fabrycznie elektrohydrauliczny amortyzator skrętu, Nie wiem jednak czy działa on prawidłowo (czy jest w ogóle podłączony) gdyż kilka razy jakoś tak szarpnęło kierownicą tak przy 60-80km/h i ostrym przyśpieszaniu.Pomyślałem, że amortyzator ten może być niepodłączony kiedy zauważyłem, że mimo rozłożonej stopki bocznej mogę zwyczajnie ruszyć co nie powinno mieć miejsca.Jak zdiagnozować bez ASO, czy amortyzator skrętu jest podłączony i działa prawidłowo?Jak przywrócić blokadę, która uniemożliwi ruszanie motocykla z rozłożoną stopką boczną? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Amortyzator skrętu nie ma nic wspólnego z możliwością ruszenia z rozłożoną stopką. Za to jest odpowiedzialny włącznik przy klamce sprzęgła oraz przy bocznej stopce.Amortyzator skrętu jest mechanicznym elementem i jego podłączenie polega na przykręceniu go.Użyj wyszukiwarki i poczytaj jak diagnozuje sie włacxznik bocznej stopki i włącznik przy klamce sprzęgła. Nie chce mi się enty raz tego pisać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 (edytowane) W 600RR jest wymyślny amortyzator sterowany elektronicznie (HESD - rozszyfrowuję jako Honda Electronic Steering Damper). Faktycznie nie ma nic wspólnego z nóżką. W serwisówce jest napisane, że jeśli nie działa, to jest po prostu wyłączany. Wkleił bym parę idealnie pasujących zdań z serwisówki (JPG), ale nie wiem jak. Edytowane 19 Maja 2014 przez _Ra_ Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Biję się w pierś i jednak ma coś wspólnego a i moja wiedza o amorkach została lekko z tyłu :blush: . Na pewno musi działać włącznik stopki do zrobienia samo diagnostyki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Według mnie miałeś racje mówiąc, że nie ma nic wspólnego. Po prostu do zidentyfikowania intencji przejścia w "tryb diagnostyczny" wykorzystywany jest między innymi czujnik stopki. Równie dobrze mogli to podłączyć pod światła awaryjne. Faktem jest, że pewnie w przypadku samolota zmostkowany jest czujnik stopki, a dopóki tego nie poprawi, to diagnostyki nie zrobi. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.