plutmen Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 NIe, jedyne co zrobilem to "ostukałem" obudowę gdzie znajdują się zawory iglicowe,. Jeżeli jest ot kwestia synchro to ja już kompetencji nie mam ani vacumetrów wiec oddaje do speca, ale czy to na pewno sprawa przeglądu gaźników...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 (edytowane) To nie jest kwestia synchro.Wymień świece.Prawdopodobnie umarły od odpalania na chwilę. Edytowane 18 Maja 2014 przez proxma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plutmen Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Ok, a jakie polecasz świece do R6? dwu-jedno elektrodowe NGK, Bosch, VALEO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Denso, najlepiej irydowe. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Od biedy NGK,a najlepiej jakieś irydowe jak napisał Limo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plutmen Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Zamontowałem te "od biedy NGK", Problemów już nie ma, motocykl lata prosto i w sumie tyle. Dzięki za pomoc w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi