Skocz do zawartości

Suzuki TS125R Chłodnica/odpowietrzanie problem


Mly96
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, wczoraj pojechałem po nowe Suzuki, podczas oględzin zauważyłem jakąś plamę na dyfuzorze, zapytałem co to, on odpowiedział, że w chłodnicy ubywa płynu jak się pojeździ, nie wiadomo czy węże przepuszczają czy jakoś go spala.. (???)

Mimo wszystko go wziąłem, płyn ubywał powoli, pojeździem godzinę i było widać, że ubyło, ale nie jakoś dużo, ale było to widać, dolałem, postawiłem w garażu i wróciłem do domu. Dzisiaj postanowiłem się przejechać, znowu godzinka, znowu ubyło, zaczeło mnie to powoli denerwować, zdjąłem wszystkie owieki, bak zmieniłem wężyki, niestety na gorsze, za duże.... Z powrotem założyłem stare, poskręcałem, wlałem płynu, teraz zagadka jak odpowietrzyć, ok wlałem rozgrzałem trochę, odkręciłem korek w chłodnicy, poszedł płyn razem z powietrzem, to ok jadę dalej i zauważyłem pewną zależność, jak odkręcę korek i powietrze z płynem zejdzie to moto ma oborto koło 1500-2000, a jak pojeżdzę i nie odkręcę korka to obroty są koło 3000-4000, po odkręceniu korka spadają...... Wie ktoś co może być przyczyną? Spala wodę i trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą? Wie ktoś jak to się powinno naprawdę odpowietrzać? (Dla wyjaśnienia - lałem wodę, ale wątpię żeby to miało tak duże znaczenie)

Dodam jeszcze, że po zostaweniu moto w garażu na następny dzień było chyba tyle samo wody co po odstawieniu, więc jeśli wąż jest dziurawy to wycieka z niego tylko jak jest ciśnienie.

 

 

Edit: Jak dodałem gazu to płyn zaczął się wylewać z chłodnicy.

Edytowane przez Mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na głowicy może być ale nie musi śrubka odpowietrzająca, tak samo na chłodnicy

jak nie ma to zalewamy pod korek, zagrzać, ostudzić i dolać 1cm pod korkiem

upg może być wypalone i dlatego takie cyrki

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPG? Uszczelka pod głowicą? Dobrze myślę? Na głowicy jest, ale tylko do termostatu, jest przy niej białe coś, jakby nalot, nie wiem co to jest, można to odkręcić?

Co do uszczelki to właśnie chcę sprawdzić wszystko inne i czy to na pewno ona, bo nie widzi mi sie wydawanie 100zł po nic. Dzięki za szybką odpowiedź.

Edytowane przez Mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jaka musi być żeby znaczyło, że uszczelka do wymiany?

 

 

edit: na innym forum powiedziano mi, żebym w ogóle nie jeździł (bo zatrę,)tylko zmienił uszczelkę pod cylindrem i głowicą, co wy na to?

Edytowane przez Mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierz top end pooglądasz tłoczek, zobaczysz jak wygląda korba przy okazji, będziesz wiedział na czym jeździsz, jak ludzie sprzedają to WSZYSTKIE moto po remoncie i igiełka... a tak naprawdę to picowane do sprzedaży ew tłok nowy i ze na dotarciu, jak korba ma luzy to nawet nie dotrzesz tego motoru bo się rozsypie.

 

Rozbierz górę, kontrola wszystkiego co się zużywa, nowe uszczelki (o ile tłoczek i korba ok) i składaj. Lepiej wydać 100zł na uszczelki i być pewnym co się ma niż ma Ci coś strzelić w silniku i wtedy polecisz w koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...