Skocz do zawartości

Kawasaki Versys 1000 vs Ducati Multistrada 1200


Rekomendowane odpowiedzi

Mieszkam w East Midlands, dokładnie w Loughborough okolice Leicester a Ty gdzie dokładnie mieszkasz?

Jeżeli chodzi i wibracje to żadnych nie odczuwam a jestem dość wrażliwy na tego typu działania. Odczuwalem je w silnikach dwu rządowych.

Jeżeli chodzi o spalanie to nie wiem jak jest na trasie, zrobiłem na razie 560 mil, moto używam tez do dojazdu do pracy w jedna stronę mam 10 mil także i spalanie będzie większe... Ale jak używam tylko praca - dom - praca to wyszło na baku 170 mil i przy tym włączyła sie rezerwa. Tryb mieszany, 30% autostrady i 70% gdzie są góry, wioski itp np park district to rezerwa włączyła mi sie przy 200 mil, ale tu dawałem trochę popalić :) mogę powiedzieć ze versys 1000 pali tyle co z750 albo i ciut mniej.

 

Pozdrawiam

 

Sorki za błędy ale pisze z telefonu i co chwile mi sie słowa zmieniają itp :/

Czesc

 

Super bo ja wlasnie mieszkam w Liecester. Jak nic sie nie zmieni jesli chodzi o zakup Verysa to mam nadzieje ze sie spotkamy za jakis czas....zreszta jesli masz ochote i czas to moze wybierzesz sie z nami w podroz do ALP - za 2 tygodnie - ?

 

P.S jaki masz kolor ? Masz rowniez kufry ?

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

O to superancko ze tak blisko mieszakasz :) do Leicester mam tylko pare minutek, w Leicester wlasnie kupiłem versysa. Dzięki za propozycje ale ja akurat za dwa i poltygodnia jadę na holideja, następnym razem na jakiś wypad sie pisze, nawet jak byś miał ochotę po uk pośmigać :) jak masz ochotę i czas to myśle ze można sie spotkać na jakiejś kawie z bajkami.

Kolor mam czarny choć podoba mi sie biały i na taki polowalem ale ze tak wyszło to kupiłem czarnego, mam z kuframi, jak kupiłem versysa to dali mi za free kufry, stelaże i wydech Remusa bo ten standardowy wyglada okropnie. Kawał ciężkiej blachy.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem :) tak sie skalda ze jestem posiadaczem versysa 1000 od miesiąca, powiem tak, moto rewelacja, poprzednio miałem z750, jeździłem na tdm900 i versys to mistrzostwo, to ze jest 4 rzędowa to duży plus bo na wysokich biegach możesz być na niskich obrotach itp itd i nic nie szarpie, płynna jazda a jak odkrecisz to rwie ostro. Biale kawy produkowane były od 2012 do 2013 a ceny są jak piszesz miedZy 7 a 8 tys, jak trafisz to i nowke z 2013 roku ustrzelisz z kuframi itp za 8500, mi taka właśnie spod nosa ustrzelili. Koło mnie była raz biała z 2012 i 3700 mil tyle ze bez kufri bocznych, chyba do dziś stoi, na necie jest cena 6999 ale w komisie Kawasaki była za 6500 czy jakoś tak. Jak byś miał jakieś pytania to wal śmiało :) versysy maja w standardzie kontrole trakcji i abs.

witam.jeśli mógłbys kolego zapodać jakiegoś linka do angielskich stron na których ten motocykl występuje to był bym wdzięczny,bo nie ukrywam że ten turystyk bardzo mnie interesuje,ale niestety ze względu na nowość tego modelu,prawie nie wstępuje on na rynku wtórnym w tym chorym organizmie jakim jest Polska.Poza tym jak już trochę polatasz,mógłbyś napisać krótki artykuli z jazdy tym modelem.pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.jeśli mógłbys kolego zapodać jakiegoś linka do angielskich stron na których ten motocykl występuje to był bym wdzięczny,bo nie ukrywam że ten turystyk bardzo mnie interesuje,ale niestety ze względu na nowość tego modelu,prawie nie wstępuje on na rynku wtórnym w tym chorym organizmie jakim jest Polska.Poza tym jak już trochę polatasz,mógłbyś napisać krótki artykuli z jazdy tym modelem.pozdrawiam.

Zobacz tutaj www.autotrader.co.uk dość popularna srona z autami, motorami itp, wybierz tylko odpowednia zakładkę i tam już wybierasz markę i model. Mozna tez trafić na Versysa pomarańczowego czy coś podobnego do tego, jest dość w dobrej cenie bo to wersja demo dla dealerów Kawasaki i maja bardzo niskie przebiegi w 95% poniżej 1000 mil.

W wakacje trochę sie rozkręce i nabije sporo mil, z przyjemnością zapodam artykuł :)

 

Krytek - wysłałem Ci na priva wiadomość, jak znajdziesz chwile to daj znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

japan to japan Versys to blizniak suzuki DL , kolega ma Duke ( nie wiem co to za model ) kupil nofke z salonu , po 2 latach i moze 20 tys km poszedl mu wtryskiwacz ..ponoc kiepskie paliwo zalal... a co ja lalem w Bulgarii do VFR ? wole nie wiedziec po przepaly miala okrutne, a ma 140 tys km...i poza spalaniem nic sie nie dzialo ...

 

ducati to motocykle dla bogatych , fajnie wyglada i fajnie jezdzi , do pierwszej awarii ... rozrzad desmo tez nie kazdy sie za to zabierze , znajomi z zachodniopomorskiego oddaja je do Berlina , bo tu nikt sie za to nie chce brac ....

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen nie przesadzaj, ja do bogaczy nie należę a mam 3 sztuki Ducati hahahahhahahha :-) ...Co do Multi 1200 owszem jest wrażliwa np. na częste mycie kraszerem, i np wilgoć dostaje się pod wyświetlacz, ale jak ktoś użytkuje motocykl w normalny sposób bez pedaliady, za to zachowując rygory serwisowe to moto jak najbardziej OK. ma jedną najważniejszą wadę:

- łapacz pkt. karnych i mandatów i to najbardziej boli szczególnie w Angolandii..i Polandii.. tym bardziej, że teraz jest nagonka na zabieranie praw jazdy, no bo Multi 1200 bardzo łatwo o przekroczenie tych 50km/h + ponad normę i "niezauważenie" tego faktu...

 

Co do rozrządu nie jest ani bardziej skomplikowany, ani problematyczny( części się zamawia netem i tyle), jak ktoś ma parę podstawowych narzędzi, + wiedzę + to coś.... to wymieni sobie sam paski rozrządu na pustyni Gobi a zrób to w japończyku... tu życzę powodzenia...

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko paski robisz po 20 tys, a rozrzad na lancuszku po 70 - 100 tys , a paski wcale tanie tez nie sa .

 

A fucktycznie pomylilem ten silnik z DL ,a to zupelnie co innego , no to w takim razie jeden pies :D i to i to awaryjne :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe... paski do 999 kpl kosztowały mnie 170 zł, a do Paso jeszcze mniej...a porządny łańcuch rozrządu wiem ile kosztuje.. to prawda, łańcuszki więcej wytrzymują, ale potrzeba więcej narzędzi niż da się schować do plecaka...

 

Zresztą chyba ta dyskusja to jałowa jest, bo specyfikacje techniczne niczego nie dowodzą, ot Ducat ma Desmo i te stare paski taka jego uroda... kto nie chce Ducati to po prostu nie kupuje i tyle, tylko nie ma co demonizować i nie czytać głupot wypisywanych w gazetach, a potem powtarzać "sprawdzone informacje"

 

A chyba temat można zamknąć, bo osoby zainteresowane dokonały odpowiedniego dla siebie wyboru :icon_mrgreen: ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reasumujac paski i tak wyjda drozej :) - bo 4 wymiany paskow ( tylko paskow bez rolek i napinaczy ?? , w samochodzie zawsze wymienia sie komple , ale nie znam budowy ducati ...) - to masz jedna wymiane lancuszka za 250 zl + robocizna max 200 . Co ile lat wymieniasz lancuszek co 7 - 8 ? przyjmujac przeloty po 10 tys km rocznie - paski w tym wypadku co 2 lata , a nie kazdy ma wlasny warsztat i pojecie jak to zrobic , wiec i tak odda do mechanika..

 

p.s oryginalne paski do multistrady kosztuja 460 zl , pewnie zamienniki sa tansze

http://allegro.pl/paski-rozrzadu-ducati-73740251a-i4303620247.html

 

 

lancuszek do Kawy 150 - 250 zl - taki sam DID jest montowany seryjnie

 

ale jak by mnie bylo stac, do multi 1200 bym kupil jako trzecie moto ;)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, no kurcze masz rację...

 

no ale... np. mnie stać byłoby na porządne enduro może nie z 2014 roku, może nieco starsze, obojętnie nawet na KTM-a 450, lub Yamahę WR 250, w teren rewelacja, łatwe( no może nie KTM) lekkie i przyjemne, w serwisie też no problemo... ale upierdzieliło mi się, że chcę mieć Ducati Enduro, no więc mam, mimo, że lekkie nie jest, ale w terenie daję radę, po niedzielnej i wczorajszej przejażdżce, tym bardziej mi się podoba i myślę już nad kupnem jeszcze 1 , albo 2 sztuk hehehe...bo ma takie niepodważalne zalety, jest silnik Ducati i tańszy niż chiński skuter czy motocykl, a reszta jest ogarnięta..

 

Dobra...ja już chyba wyczerpałem co miałem w tem temacie.

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...