Skocz do zawartości

Honda Ns1 wysokie obroty


Rafi13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z obrotami w hondzie ns1 z cylindrem mbx, polega o na tym że do 9 tys się dokręci ładnie ale później nie chce wchodzić na 1 i 2 biegu można dokręcić ją do 12 tys ale na wyższych biegach nie da rady po prostu nie wejdzie.Na 5 biegu mam około 80-90 przy 9 tys i tyle na 6 nie przyspiesza już, na postoju bez problemu wkręca się ponad 13 tys.Jeśli ktoś miał taki przypadek prosze o podpowiedź co może być

 

PS. Gaźnik regulowany nic się nie zmienia, zębatki na v max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok to raczej nie bo w tamtym sezonie był robiony szlif ale kompresje sprawdzę tylko manometr kupie czy taki będzie dobry http://allegro.pl/tester-miernik-cisnienia-sprezania-benzyna-8el-3-i4201450573.html

 

Da rade

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli regulacja gaźnika nie pomaga, nie szarpie przy wkręcaniu, nie przylewa go, to stawiam na tolka banana, że i w tym roku będziesz miał nowy tłok.

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja nie pomaga wkręca się dobrze nie przerywa jedynie między 7-8 tys ma malutki muł ale mało wyczuwalny jutro przyjdzie ma miernik ciśnienia to będzie wszystko wiadomo jak zmierze to napisze



Manometr przyszedł, zmierzyłem ciśnienie na zimnym silniku i wyszło mi 5,8 barów więc szlif cylindra i tłok nowy pewnie trzeba bo same pierścienie się chyba nie opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja nie pomaga wkręca się dobrze nie przerywa jedynie między 7-8 tys ma malutki muł ale mało wyczuwalny jutro przyjdzie ma miernik ciśnienia to będzie wszystko wiadomo jak zmierze to napisze

 

Manometr przyszedł, zmierzyłem ciśnienie na zimnym silniku i wyszło mi 5,8 barów więc szlif cylindra i tłok nowy pewnie trzeba bo same pierścienie się chyba nie opłaca.

pomiar robiłeś z otwartą przepustnicą ?

Strasznie niskie

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...