Skocz do zawartości

Rafi13

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska

Osobiste

  • Motocykl
    Honda MBX 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Rafi13

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Tak jak w tytule prosiłbym o ocenie mojego cylindra z Hondy nsr 125 czy nadaje sie on jeszcze do użytku. Chodzi mi głównie o to czy można na nim zrobić jeszcze honowanie czy już tuleja. Jedyne uszkodzenia są widoczne na zdjęciach, reszta jest w bdb stanie. Rysy widoczne są delikatnie wyczuwalne pod palcem, dlatego prosiłbym o odp kogoś kto robił już honowanie bo ja pierwszy raz mam do czynienia z nicasilem.
  2. Witam kupiłem sobie aprilie sr 50 zatartą która po remoncie puchnie. Wymieniłem łożyska na wale, cylinder kompletny i uszczelki (cylinder chiński). Łożyska wymieniłem ponieważ odłamki zabezpieczenia wpadły na nie. Po poskładaniu (oczywiście chodził z 10 min na wolnych obrotach) chciałem się przejechać a on po 1 km spuchł, troche dziwne bo zatrzymało koło a później mogłem odrazu odpalić. Dzieje się tak za każdym razem po kilku km, puchnie i odpalam znowu jade. Nie wiem co jest nie tak cylinder czy może wał krzywy, jak ktoś ma pomysły prosze o odp.
  3. tak z otwartą przepustnicą sam sie zdziwiłem że takie niskie
  4. Regulacja nie pomaga wkręca się dobrze nie przerywa jedynie między 7-8 tys ma malutki muł ale mało wyczuwalny jutro przyjdzie ma miernik ciśnienia to będzie wszystko wiadomo jak zmierze to napisze Manometr przyszedł, zmierzyłem ciśnienie na zimnym silniku i wyszło mi 5,8 barów więc szlif cylindra i tłok nowy pewnie trzeba bo same pierścienie się chyba nie opłaca.
  5. Tłok to raczej nie bo w tamtym sezonie był robiony szlif ale kompresje sprawdzę tylko manometr kupie czy taki będzie dobry http://allegro.pl/tester-miernik-cisnienia-sprezania-benzyna-8el-3-i4201450573.html
  6. Witam mam problem z obrotami w hondzie ns1 z cylindrem mbx, polega o na tym że do 9 tys się dokręci ładnie ale później nie chce wchodzić na 1 i 2 biegu można dokręcić ją do 12 tys ale na wyższych biegach nie da rady po prostu nie wejdzie.Na 5 biegu mam około 80-90 przy 9 tys i tyle na 6 nie przyspiesza już, na postoju bez problemu wkręca się ponad 13 tys.Jeśli ktoś miał taki przypadek prosze o podpowiedź co może być PS. Gaźnik regulowany nic się nie zmienia, zębatki na v max
  7. Simering wymieniłem i już nie dymi, pojeździłem troche i zauważyłem że nie chce się wkręca na wysokie obroty maksymalnie 7 tys obrotów i więcej nie pójdzie ale jak włącze ssanie to kręci się maksymalnie do 13 tys. Próbowałem dać więcej paliwa na igilcy, regulowałem ale nic nie daje, co może być ? PS. Na dotraciu mam zrobione już około 300-400 km
  8. Ok dzięki już zamówiłem oryginalny simering jak będzie wporządku to napisze.
  9. A w w NS1 jest możliwość ustawienia zapłonu bo słyszałem, że tak ale nie jestem pewny.
  10. Witam jakiś miesiąc temu zrobiłem remont silnika w Hondzie ns1, wymieniłem cylinder (od mbx), tłok,uszczelki na całym silniku, uszczelniacze na wale, lecz brakowało mi gaźnika to silnik stał. Dziś przyszedł gaźnik odpaliłem motor,a tu jeden dym. Zostawiłem go żeby sobie pochodził na wolnych obrotach na kilka minut, a później jak przegazowałem to sam biały dym dookoła (nawet się nie chciał wkręcać bo nie nadążał z wywalaniem dymu). Myślałem że uszczelka pod głowicą lecz płynu ledwo co ubyło a troche chodził. Jakby miał ktoś pomysł co by mogłobyć przyczyną proszę o odp. Z góry dzięki PS. Przed remontem było tak samo dlatego wymieniłem te części.
  11. Może ktoś podać wymiary jakiekolwiek ?
  12. Wiem że przekroczy ale robię go dla siebie i nie mam zamiaru go sprzedawać tylko nie wiem czy spasuje
  13. Witam potrzebuje wszystkich wymiarów silnik Hondy NSR. Chodzi mi głównie o wysokość z przodu (od samego dołu do głowicy), wysokość z tył, długość i szerokość. Z góry dzięki.
  14. Dzięki wszystkim znalazłem fachowca co zrobi mi to za 150zł.
  15. Witam potrzebuje pomocy w zdjęciu kompletnej deski rozdzielczej w Volvo v40 z 2001 r. Najlepiej prosiłbym o napisanie podpunktów co po kolei odkręcać. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...