Rafi13 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Witam mam problem z obrotami w hondzie ns1 z cylindrem mbx, polega o na tym że do 9 tys się dokręci ładnie ale później nie chce wchodzić na 1 i 2 biegu można dokręcić ją do 12 tys ale na wyższych biegach nie da rady po prostu nie wejdzie.Na 5 biegu mam około 80-90 przy 9 tys i tyle na 6 nie przyspiesza już, na postoju bez problemu wkręca się ponad 13 tys.Jeśli ktoś miał taki przypadek prosze o podpowiedź co może być PS. Gaźnik regulowany nic się nie zmienia, zębatki na v max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Zmierz ciśnienie.Tłok może być już do wymiany Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi13 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Tłok to raczej nie bo w tamtym sezonie był robiony szlif ale kompresje sprawdzę tylko manometr kupie czy taki będzie dobry http://allegro.pl/tester-miernik-cisnienia-sprezania-benzyna-8el-3-i4201450573.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Tłok to raczej nie bo w tamtym sezonie był robiony szlif ale kompresje sprawdzę tylko manometr kupie czy taki będzie dobry http://allegro.pl/tester-miernik-cisnienia-sprezania-benzyna-8el-3-i4201450573.html Da rade Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Jeżeli regulacja gaźnika nie pomaga, nie szarpie przy wkręcaniu, nie przylewa go, to stawiam na tolka banana, że i w tym roku będziesz miał nowy tłok. Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi13 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Regulacja nie pomaga wkręca się dobrze nie przerywa jedynie między 7-8 tys ma malutki muł ale mało wyczuwalny jutro przyjdzie ma miernik ciśnienia to będzie wszystko wiadomo jak zmierze to napiszeManometr przyszedł, zmierzyłem ciśnienie na zimnym silniku i wyszło mi 5,8 barów więc szlif cylindra i tłok nowy pewnie trzeba bo same pierścienie się chyba nie opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) Regulacja nie pomaga wkręca się dobrze nie przerywa jedynie między 7-8 tys ma malutki muł ale mało wyczuwalny jutro przyjdzie ma miernik ciśnienia to będzie wszystko wiadomo jak zmierze to napisze Manometr przyszedł, zmierzyłem ciśnienie na zimnym silniku i wyszło mi 5,8 barów więc szlif cylindra i tłok nowy pewnie trzeba bo same pierścienie się chyba nie opłaca.pomiar robiłeś z otwartą przepustnicą ?Strasznie niskie Edytowane 13 Maja 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi13 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 tak z otwartą przepustnicą sam sie zdziwiłem że takie niskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.